Twój tekst na czytniku, komórce lub w wersji multimedialnej

Wszystkie zamieszczone teksty są automatycznie konwertowane do formatów mobilnych, takich jak np. epub czy mobi – formy szczególnie atrakcyjnej dla współczesnego czytelnika. Na PubliXo.com istnieje także możliwość zamieszczania utworów także w postaci multimedialnej - audio lub filmu. Nagranie może zawierać przeczytany utwór lub też stanowić jego uzupełnienie - np. klika słów omówienia. Pozostawiamy to fantazji autora.

Dla początkujących pisarzy

Nie pisz do szuflady - pisz dla czytelników! Zamieść swoje utwory w Publixo.com i przekonaj się, co o nich sądzi szersze grono ludzi zainteresowanych literaturą. A biorąc udział w którymś z naszych konkursów, zyskujesz nawet szansę na wydanie swojego tekstu w postaci książkowej!

Dla autorów z dorobkiem

Publixo.com to znakomite miejsce do prezentacji zarówno nowych utworów, jak i fragmentów tych już wydanych. W naszym serwisie utworzysz także swoją wizytówkę. Jeśli w zakładce „Wydane książki” podasz informacje o swoim dotychczasowym dorobku literackim, Twój login zostanie oznaczony ikonką , zachęcającą innych użytkowników do zapoznania się z Twoimi publikacjami.

Dla miłośników literatury

Lubisz czytać w autobusie, pociągu, na wakacjach, ale niekoniecznie masz ochotę taszczyć ze sobą całą torbę opasłych tomów? A może dobijają cię wysokie ceny książek? Publikacje naszych autorów prezentujemy w formatach mobilnych, czyli przeznaczonych do czytania na większości urządzeń mobilnych (komórka, palmtop) oraz na czytnikach ebooków, np. Kindle. System ocen i komentarzy pozwoli ci wybrać z naszego serwisu teksty o najwyższym poziomie literackim i najstaranniej przygotowane – a wszystko to za darmo.

Dla wydawców

Serwis Publixo.com otwarty jest na wszelką współpracę z wydawcami. Oferujemy:
– systemy sprzedaży książki elektronicznej: ebooki, mBooki, dostęp online
– systemy DRM i watermark.

Jesteśmy gotowi rozwiązać praktycznie każdy problem związany z przygotowaniem i dystrybucją kaiążki elektronicznej.
© 2010-2016 by Creative Media
×