Formaty mobilne

Na PubliXo.com znajdziesz powieści, zbiory opowiadań i tomiki wierszy w formatach:
epub - obsługiwane przez większość czytników
mobi - format przede wszystkim dla Kindle
mBooki - pliki przeznaczone do czytania na dowolnym urządzeniu mobilnym, posiadającym zainstalowaną Javę. Uruchomisz je zatem na większości telefonów komórkowych, palmtopie czy czytniku e-booków, w tym na urządzeniach z ekranem dotykowym.

Czytaj, gdzie chcesz!

Wyżej wymienione formaty tworzone są automatycznie z każdego tekstu zamieszczonego w PubliXo.com. Nie musisz już ślęczeć przed komputerem! Możesz swoje ulubione utwory mieć zawsze przy sobie i czytać je, gdzie i kiedy tylko chcesz. Także tam, gdzie nie ma dostępu do internetu.

Jak to działa?

Każdy ebook zawiera zbiór tekstów: może to być tomik wierszy, opowiadań albo powieść dzielona na rozdziały. Wystarczy po prostu pobrać odpowiedni format i wgrać do urządzenia. Format mobi można przesłać bezpośrednio na Kindle.
mBooki instaluje się identycznie jak inne aplikacje przeznaczone na urządzenia mobilne (np. gry Java na telefony komórkowe). Wystarczy pobrać i uruchomić ściągnięty plik .jar. W wygodnym korzystaniu pomogą Ci opcje menu - dostęp przez fire lub klawisz 5 lub podwójne kliknięcie. W razie wątpliwości skorzystaj z pomocy.
© 2010-2016 by Creative Media
×