Przejdź do komentarzyJesiennie
Tekst 23 z 55 ze zbioru: To i owo z duszy utkane....
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz biały
Data dodania2014-09-28
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2681

Spójrz

już drzewa stroją się

w złote sukienki


stary świątek

w kapliczce przy drodze

zasnął otulony mgłą


żurawie sposobią się

do lotu

zabierając z sobą

lato

noce tchnące ciepłem

i zapach maciejki


powitaj jesień

uśmiechem

i bukietem astrów

 
  Spis treści zbioru
Komentarze (5)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Konwencjonalne jak widokówka z zabytkowym parkiem na planie pierwszym, co nie znaczy, że nie pozbawione określonych wzruszeń. Sentymentalnie jesiennych; cyklicznych jak 9 miesięcy od poczęcia się oraz narodzenia nowego Człowieka, wzruszeń.
Znam Autorkę z innych Portali. Stara się pisać najpiękniej, czego w dalszym ciągu niniejszym życzę Pani Agacie z najszczerszego serca...
avatar
Pięknie, obrazowo, niemal widokówkowo, jak zauważyła poprzedniczka. Mam dwie wątpliwości dotyczące treści i poprawności językowej. Wydaje mi się, że maciejki intensywnie pachną wiosna i wczesnym latem, więc jesienią chyba nie można zabrać jej zapachu. A ponadto sądzę, ze można zabrać ze sobą, a nie z sobą. Z tego też powodu obniżam jedną ocenę.
avatar
Dziękuję za zerknięcie na mój wiersz... :)
Maciejka kwitnie od czerwca do końca września. Wysarczy tylko siać ją sukcesywnie co 2 ygodnie...
avatar
Tak, z tą maciejką prawda. Ostatnio mi pachniała 25 września br. Wszystkiego dobrego Pani Agusiu, i proszę nie zapominać o tqnce :-)))
avatar
Treść komentarza zawarłem w ocenach. Miło się robi na duszy czytając Pani wiersz. Dziękuję!
© 2010-2016 by Creative Media
×