Przejdź do komentarzyDrzwi
Tekst 68 z 240 ze zbioru: Znak czasu
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2015-03-03
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń3022

Świat za rogiem

Kusi światłem

Dostatkiem miłości

Wspólnym doznaniem

Szczęścia krótkiego

I ulotnej  błogości

Przez drzwi przecieka

Światło i  opium opary

Zaprasza – chodźcie

Tu wygrywa przegrany

Dla was szklanki już pełne

Przy barze wysocy oni

I one chętne

Lecz w sercu jak bomba

Zegar tyka

Popatrzeć  na Gomorę

I znikać


  Spis treści zbioru
Komentarze (9)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
"Popatrzeć na Gomorę / I znikać..." Oj, tak. I tylko tak.

Życzliwie :)))
avatar
Dziękuję Rozarze za informację, którą przesłałeś na mój adres poczty internetowej. Na poemie jestem skrobipiórkiem a tutaj bobo.Miło że tu zawitałeś, a co było tego powodem to obaj wiemy ...wszystko będzie ok
avatar
A więc witaj Bobo.
Przydało by się poprzeć Cytrę oraz Ptaka bo jeżdżą po nich. Oczywiście tylko ci związani z administracją portalu. Naginają rzeczywistość i zwyczajnie obrażają .
Gryzipiórku czasami trzeba stanąć i powiedzieć - jak pisał Herbert ,, mogliśmy odwrócić głowę - wyszydzić szyderstwo " Ale oczywiście na nalegam.
Miło cię tu widzieć - dobrze że kogoś już tu znam.
avatar
"Przydało by się poprzeć Cytrę oraz Ptaka bo jeżdżą po nich. Oczywiście tylko ci związani z administracją portalu. Naginają rzeczywistość i zwyczajnie obrażają."

Ciekawe komentarze pod wierszem nowego uczestnika portalu.
Aż strach napisać komentarz do wiersza, który mógłby być uznany za krytyczny.
avatar
A ja podejrzewam, że wiem o jakie "jeżdżenie" chodzi. Publixo jest bardzo wyjątkowe, jeśli chodzi o komentarze, ja bym rzekła "dojrzałe", ludzie tu jednak komentują, a nie psikają "gazem". Wiersz może być nieudany, ale można w różny sposób o tym powiedzieć. Widziałam nie raz komentarz pod tytułem "wsadź sobie twój wiersz .... do szuflady", żaden wiersz, ani autor nie zasługuje na tak nic nie wnoszący i destrukcyjny komentarz.
A Cytrę znamy i wiemy, że pisze dobre teksty, chętnie dowiem się gdzie ją można poczytać. Szkoda, że tak nagle znikła wykasowując wszystkie swoje teksty.
Dziwie się tylko po co publikować teksty w miejscach, gdzie ludzie wyładowują swoją frustrację komentując czyjąś poezję (no chyba, ze ktoś lubi takie "jazdy").
I przepraszam że nie doniosłam się do wiersza.
avatar
Komentarz dotyczy innego portalu gdzie było spore zamieszanie - wyrzucili mnie. W ramach protestu odszedł Ptak a po nim Cytra. Przedmiotem konfliktu był wiersz Ida który jest tu zamieszczony. Obecnie osoba Cytry nadal jest obrażana za swą decyzję. Też lubię jej wiersze.
Pozdrawiam.
avatar
Anayo-Dużo również zależy od nas samych i naszej reakcji. Wiele sytuacji konfliktowych możemy sami ,,neutralizować`` i nie dać się wciągać w puste polemiki prowadzące donikąd...To się naprawdę w życiu sprawdza
avatar
Bobo dyskusja jest wartością pozytywną a jak jest lotna to staje się rarytasem. Przytaczany cytat jakiegoś francuza o przekierowani idei z chrześcijaństwa na patriotyzm jest mocno irracjonalny. Dla mnie nie do zaakceptowania.
avatar
Gratuluję. To zakończenie, faktycznie treściwe.
© 2010-2016 by Creative Media
×