Przejdź do komentarzyO zającach
Tekst 101 z 255 ze zbioru: Limeryki dolnośląskie - ciąg dalszy
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2015-04-01
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń4040

O zającach


Pewien pan w Prudnickiej Łące

dostrzegł w polu dwa zające.

Miały sprawne SKOKi,

więc kasa na boki

szła w miliony, nie w tysiące.

  Spis treści zbioru
Komentarze (12)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
na zające polowanie?
mam w tej kwestii inne zdanie:
skoro skoki mają,
niech sobie kicają.
szmal z zajęcy robią dranie.

witaj janko w limerykowy poranek :)
sam
avatar
Ciekawy temat choć ujęty w znanym ;( sposobie .
Sprawa skoków jest przykładem i dowodem nieprawdopodobnie silnego wpływu na świadomość .
- By rozmyć winę zaniechania ścigania przestępstw przez Bronisława Komorowskiego wobec oficerów WSI ( skoki Wołomin )- Medialnie stworzono aferę posła Bierackiego. Czyli jakoby ten poseł przywłaszczył sobie ileś tam milionów -co okazało się nieprawdą . Drugą kaczką dziennikarską była jakoby Duda blokował ustawę i w ten sposób doszło do szerokich nieprawidłowości. Tylko prawda jest taka że złodziejstwo miało miejsce jedynie w skokach Wołomin które były objęte ochroną przez Komorowskiego a należały do WSI. Potwierdza to powszechne zarzuty o jego związkach z ta mafią . Ta afera to i tak mały pikuś - wcześniej w trakcie afery bankowej koledzy Bronka zamordowali wielu ludzi w tym prezesa PKO który sprzeciwił się okradaniu banku.

Efektem tej pracy operacyjnej jest zrównanie postaw PiS-u i PO co jest wręcz kuriozum.
Efekt medialny jednak pozostał i skrzywił świadomość .
avatar
Panie Rozar, proponowałem Panu zakończenie publicznego dialogu między nami, gdyż absolutnie mnie on nie interesuje. Jetem też przeciwny deklaratywnemu głoszeniu swoich poglądów społeczno-politycznych, których w tej chwili oceniał nie będę, gdyż same sobie wystawiają ocenę.
Skoro moja propozycja nie została przyjęta, to komunikuję, że za chwilę zablokuję Panu możliwość wpisywania się pod moimi tekstami. Nie jestem bowiem zainteresowany tego rodzaju niby twórczą polemiką.
avatar
To już nawet w Prudnickiej Łące giną miliony, nie tysiące?
Bardzo dobry limeryk. Brawo.
avatar
Brawo, Janko! :)

Szła w miliony, nie w tysiące
na prezesa władzy żądze.


:)
avatar
Jak zwykle limeryk "na czasie".

Tak to SKOK-i
po TELEGRAFIE
rozhulały boki ;)

PS. Czytając kolejne wypociny propagandowe Rozara dam mu radę - tu jest PubliXo, tu nie pisze "ulica". Tu nie ma kiboli i "rozumnych inaczej", do których prostacka i prymitywna propaganda w stylu bolszewickim może trafić. Na PubliXo tylko śmieszy i ośmiesza autora. Tu kłamstwa sto razy powtórzone nie stają się prawdą. Ale jak tak woli... - ludzie przychodzą i odchodzą, opinia pozostaje.

I jeszcze jedno - natychmiast Rozar powinien zgłosić się do organów ścigania z posiadanymi informacjami o "zamordowaniu wielu ludzi przez kolegów Bronka", z którymi nas właśnie zapoznał. To jego obowiązek, którego nieprzestrzeganie, przypomnę, podlega odpowiedzialności karnej!
Inaczej jest to oszczerstwo napisane przez oszczercę. Takie też podlega osądzeniu.

To wszystko. Bez odpowiedzi. Wszystko już zostało powiedziane.
avatar
Serdecznie dziękuję wszystkim komentującym, nawet temu myślącemu inaczej i wszystkowiedzącemu, gdyż pomógł mi podjąć nieodwołalną decyzję. Nie mam oczywiście na myśli decyzji o zgłoszeniu do prokuratury podejrzenia popełnienia przestępstwa, gdyż o takich nie wiem. Mam jednak nadzieję, że WIELGI PATRYJOTA zrobi to niezwłocznie, być może nawet w duecie.
avatar
Krzysztofie, bardzo dziękuję za komentarz.

Skoczył na SKOK,
nuż się uda,
był wierzący,
wierzył w cuda.

We Wrocławiu też sypie. Pozdrawiam
avatar
SKOKI, ich podskoki
U nas widok znany
Z koką czy bez koki.
avatar
Dwa zające na łące
Czy ich czterdzieści,
SKOKÓW harce i podskoki -
To się w pale nie mieści!
avatar
Kasa na boki, jak szła w miliony,
Idzie tylko na potrzeby żony.
A gdzie córki, syn, rodzina??
Ty się stołka, chłopie, trzymaj!
avatar
Pani Emilio, bardzo dziękuję.
© 2010-2016 by Creative Media
×