Przejdź do komentarzyRównoległa impreza
Tekst 9 z 33 ze zbioru: mix tekstowy
Autor
Gatunekobyczajowe
Formaproza
Data dodania2015-04-07
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2415

RÓWNOLEGŁA IMPREZA

Wysławszy rodzinę na ferie, Igor wyruszył do kolegi do Słowika. Gościli się tam z piątku na niedzielę.

Wiadomo, że początek takiej gościny bywa najintensywniejszy i w sobotę rano długo się śpi i ciężko wstaje.  Kiedy sobotnim rankiem Igor  w końcu wstał, okazało się, że gospodarz jest nieobecny. Zadziwiające! Kiedy w końcu wrócił, opowiedział taką oto historię:

Niemal naprzeciwko, po drugiej stronie ulicy, miał swoją siedzibę klub sportowy „Stella” ( łucznictwo i takie tam). Siedziba tegoż klubu pilnowana była przez pana stróża. Pan stróż do pomocy miał dużą sukę.  Rzecz ta była powszechnie wiadoma – choć ludziom ta informacja raczej wydawała się nieistotna.

I oto w ten sobotni poranek do domu, który tak gościnnie przyjął Igora, zastukali policjanci. Pan pozwoli z nami. Ale co się stało? Co ja zrobiłem? To nic poważnego, ale musi pan pójść z nami.  No i zaprowadzili go do siedziby  „Stelli”. Tam okazało się, że w czasie gdy oni z Igorem gościli się piątkowo wieczornie, zapomniał o zabezpieczeniu swego psa i ten sobotnim rankiem udał się do klubu sportowego. Oczywiście nie po to, by trenować łucznictwo, ale by spotkać się z pilnującą tam suką. Jako, że on duży i suka duża, to stróż bał się im przerwać amory i zadzwonił po policję. A że wiedział skąd ten absztyfikant się wziął, to i policja wiedziała.

Gospodarz podsumował to tak:

Kiedy policjanci kończyli wypisywać mi mandat, pies akurat kończył z suką. Ja dostałem od policji mandat sto złotych, a pies dostał ode mnie naganę.


Kiedy w niedzielę rano Igor postanowił zakończyć gościnę i wrócić do domu – wiecie, jaki człowiek jest rozmamluśniony po dwóch takich dniach,  - i otworzył drzwi wyjściowo wejściowe, pies gospodarza jak strzała przemknął mu między nogami i pognał do klubu sportowego.

No, za takie coś to już chyba nagana z wpisaniem do akt grozi.


  Spis treści zbioru
Komentarze (2)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Do uhahania (się) wokół głowy :-))) Tak ze dwa razy :-D :-D
avatar
Wniosek:

Masz pan psa, to nie pij.
Jak go nie masz, tym bardziej!
© 2010-2016 by Creative Media
×