Przejdź do komentarzyNa odchodzącego prezydenta
Tekst 201 z 255 ze zbioru: Zlepek klepek
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2015-06-01
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2699

Wyjątkową arogancją

skończył swą prezydenturę

nam podwyższył lata pracy

sobie zaś emeryturę

  Spis treści zbioru
Komentarze (11)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Słyszałem historię jak Komorowski- jeszcze marszałek robił przekręty oraz wydawał ludzi Rosjanom. Krew mrozi ...........- dosłownie przerażenie . ,, wykład red. Sumlińskiego
avatar
Komentarz przekopiowany z Portalu "Poezja-Polska" i dot. odkrywczego wiersza pt. "Pislamiści":

"SenshiNoRyu dnia 31.05.2015 20:15
Nie ma to jak poezja zaangażowana :) Bardzo zgrabnie ujęty temat polityczny.
Czytając z kartki chciałbym dodać, że spośród przeciwników radykalnych pislamistów najbardziej lubię pełnego miłości i serdeczności posła Niesiołowskiego, a także pełnego taktu i kultury posła Palikota o bardzo wyważonych poglądach.
Odpowiadać na ewentualne komentarze nie będę, bo przecież nie wolno zadawać w debacie wcześniej nie uzgodnionych pytań.
Przytulam wszystkie Panie i wszystkich Panów, wedle zaleceń specjalistki od wizerunku ;)"

Oj, narazisz się Optymisto, anemicznemu portalowemu Słońcu plus krążącym wokół tegoż podobnym do sparciałych piłek, planetkom. Narazisz, narazisz... :P
Masz to już jak "w pacirzu (!) Ament", o czym Cię solennie zapewnia Wiedźma z Wrzosowisk niejaka befana_di_campi ;-)))

Serdecznie :-)))
avatar
A nowy jeszcze nie zaprzysiężon
a już arogancki.
I te jego "cuda",
bynajmniej nie z Bożej Łaski.

Optymisto, oceniłam fraszkę, a nie Twoje poglądy :)
Ale cenię w Tobie to, że nie prezentujesz swoich poglądów w sposób namolny, upierdliwy, nawiedzony, wszechwiedzący i nadęty niczym stara purchawka.

:) :) :)
avatar
A czy purchawki są czytate, pisate, (roz)mowne? A to dopiero odkrycie??? :-))). Zamiast po(ł)etki, objawiła nam się Darwinówa :-)))
I czy w ogóle grzyby, na dodatek stare, więc na pewno ubezwłasnowolnione, posiadają jakiekolwiek prawo głosu? Na dodatek udzielone im przez "leśnych dziadków"?
avatar
Wyjątkową arogancją,
Skończył swoją rezydencję.
Oczerniając dał początek,
Czymś, co nazwą usunięciem. :)
avatar
Też oceniłem tylko poprawność językową i poziom literacki. Poglądy polityczne są sprawą każdego, i jeżeli autor nie jest natrętny w ich prezentowaniu, to są one mi obojętne.
Natomiast po przeczytaniu wypowiedzi Rozara obawiam się, czy Komorowski i na mnie nie doniósł Ruskim. Zdarzyło mi bowiem w połowie lat dziewięćdziesiątych ubiegłego stulecia, że pracowałem w zespole przygotowującym pewien dokument normatywny, a zespołem tym kierował właśnie ówczesny wiceminister Bronisław Komorowski. Też krew mrozi mi się w żyłach na myśl, że mógł nie tylko na mnie donieść, a nawet mnie zjeść, bowiem słyszałem od wyznawców Sumlińskiego i wielbicieli Rozara, że Komorowski to ewidentny kanibal, ludożerca.
Co zaś tyczy podwyższenia wieku emerytalnego, to w pełni popieram tę decyzję i bardzo mnie irytuje, kiedy mój rówieśnik Leszek Miller zajadle atakuje tę decyzję, mimo że w żaden sposób ona go nie dotyczy, gdyż z powodzeniem mógłby od kilku lat wieść spokojny żywot emeryta i dać szansę rozwoju politycznego innym, młodszym i bardziej perspektywicznym osobom. Nie wiem również, czy obowiązująca ustawa emerytalna dotyczy również autora, ale sądzę, że tak, skoro pisze "nam".
Natomiast, Optymisto, nie obawiaj się zapowiedzi, jakie wobec Ciebie skierowała "Wiedźma z Wrzosowisk". Ludzie są bardziej przyjaźni i ufni, niż owa pani sobie wyobraża.
avatar
I oto przez cały czas Wiedźmie z Wrzosowisk chodzi, aby ludzie - o najrozmaitszych poglądach -zawsze byli dla siebie przyjaźni oraz ufni, a nie sączyli inwektyw ze swych "oralnych szpar" jak to błyskotliwie określił czołowy polityk Partii "Mniłości" pan poseł Stefan Niesiołowski... ;-)))

Z internacjonalistycznymi wyrazami poważania i szacunku - b_d_c :-D
avatar
Na emeryturze to dobrze jest być działkowcem, albo lepiej plantatorem jak Washington, co uprawiał wiadomo co. Pozdrawiam.
avatar
Ja zaś jak i tu Chriss
poczekam cierpliwie,
Polska znormalnieje,
znowu się ożywię.

PS. Ku prawdzie - ustawę o podwyższeniu emerytury prezydenckiej z 50% podstawy pensji prezydenta do 75% uchwalił Sejm (a podpisał prezydent Komorowski) nie dopiero niedawno, ale już w roku 2011. Na dzisiaj ta emerytura wynosi 9 tysięcy PLN z kawałkiem. Akurat nie uważam jej za nadmiernie wysoką.
avatar
Słusznie, "rząd się wyżywi" :]
avatar
Emerytko/emerycie
Dobre życie
Przy korycie

Bez koryta
Dieta lita
Emerytki/emeryta
© 2010-2016 by Creative Media
×