Przejdź do komentarzyO gorszym sorcie
Tekst 255 z 255 ze zbioru: Limeryki dolnośląskie - ciąg dalszy
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2015-12-14
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń3611

O gorszym sorcie


Mówił mi facet z Nowego Portu,

że jest człowiekiem gorszego sortu.

Tak orzekł w Republice

wódz z księżycowym licem,

co mózg przekazał na rzecz eksportu.


13.12.2015 r.

  Spis treści zbioru
Komentarze (9)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Świetne,a Twoja miłość do polityki chyba wzrosła,biorąc pod uwagę nowy limeryk.
avatar
Dzięki. Mam i miałem wiele pasji oraz wiele miłości. Wśród nich zawsze ważne miejsce zajmowała polityka, a z racji mojej siedemdziesiątki (bez kilku miesięcy), wyparła ona wszelkie miłości i miłostki. Ale to tylko biologia, a nie emocje.
avatar
o i ile się orientuję, to ‘gorszy sort’ odnosi się tylko i wyłącznie do tych osobników, którzy obalili Rząd Jana Olszewskiego, a że Monika Olejnik przekłamała cytat i obarczyła nim innych (co niby miało zaszkodzić J. Kaczyńskiemu), to już jej i jej podobnych interes (żeby nie powiedzieć - zysk)
avatar
Ten wódz ma wyjątkową zdolność do masowego obrażania ludzi.
Czy "z księżycowym licem" nie jest za ślicznie? Chyba że masz na myśli "ciemną stronę księżyca", janko.
avatar
Bardzo dziękuję za komentarze, nawet za ten broniący prezesa. Lilly, świetnie trafiłaś z tą ciemną stroną księżyca.
avatar
Ciemniejsza strona Księżyca, jak ciemniejsza strona życia.
Czemu przypomniało mi się stare, ale "jare" powiedzenie: "Łapaj złodzieja! - woła złodziej"?
avatar
Mam nadzieję, że nigdy w życiu mi nie odbije aż tak, żebym zechciał należeć do "lepszego sortu".
avatar
Świetne Janku:) Pozdrawiam :)
avatar
Mówiąc o gorszym ludzi sorcie,
Marzysz o tego sortu eksporcie
Gdzieś na Bergamuty, Eskobary,
Wyspy Bezludne i w Zanzibary :(
© 2010-2016 by Creative Media
×