Przejdź do komentarzyO komuchach i złodziejach
Tekst 255 z 255 ze zbioru: Limeryki dolnośląskie - ciąg dalszy
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2015-12-17
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń3977

O komuchach i złodziejach


Mawiają ludzie we wsi Turleje,

że coś dziwnego w kraju się dzieje,

odkąd wodzuś ujawnił,

iż Polską rządzą dawni

komuchy wredni oraz złodzieje.

  Spis treści zbioru
Komentarze (20)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
... tako rzekł niedointernowany. Brakuje mu w życiorysie tej "rany"?
avatar
Ojciec sióstr Radwańskich powiedział że mamy teraz walkę potomków AK-owców z dziećmi UB.

Ja zaś twierdzę jednak że miejsce po wymordowanej elicie Polskiej zajęli komuniści ze wschodu,- w dużej mierze żydokomuna .Można mnożyć nazwiska Szechterów i Szolcmanów itp.

Niestety obecnej elicie brakuje ,,postaw godnych" za to umaczana jest w afery i nepotyzm ,- zaś przy Smoleńsku wyraźnie opowiedzieli się za naturalnością tego wypadku ( wbrew k...a logice )
Dla mnie to (jednak ku...ie geny).

Janko zwróć uwagę że ludzie z marszu KOD-u to nomenklatura , która nadto nie zająknęła się przy wcześniejszych łajdactwach. Ja nie pamiętam by protestowali jak zabijano świadków smoleńskich.

Dodać należy że wypowiedź Kaczyńskiego jest precyzyjna i odnosi się do określonej grupy.
Dla mnie jednak ta grupa jest bardziej szeroka .

Pod względem moralnym Polska elita różni się bardzo od tej z II RP. BARDZO !
avatar
Tak dla porządku ja podpieram sie linkami
Nie powinniście mieć złudzeń ,,panowie opluwacze"
https://www.youtube.com/watch?v=txNvAPMQTRY
avatar
"...Polską rządzą dawni
komuchy wredni oraz złodzieje" - no, nareszcie wodzuś przyznał się, kim jest.
avatar
Poza pisowskim układem nie ma żadnego prawego i sprawiedliwego. (Celowo piszę "układ", bo jest to słownictwo wodza). Jak pomyślę o tych pokojowych apelach w czasie kampanii wyborczej, to gorzki śmiech mnie napada. Co za oszustwo i manipulacje, schowany prezes, schowany Macierewicz, żeby nie drażnić wyborców. Społeczeństwo zostało oszukane. Nie ma normalnej pracy, tylko czystki i nocne akcje. Bezwolny prezydent. Wódz obrażający ludzi. To wszystko przez tę nienawiść i pogardę do części społeczeństwa.
Bardzo dobry limeryk.
avatar
Układ jest w gminie w powiecie nawet w szkołach a najbardziej w sądach i służbach. Nie ma co do tego najmniejszej wątpliwości.

Tak rządzą komuchy i złodzieje. A dokładniej resortowe dzieci.
Proszę podać przykład osoby ważnej w państwie nie umocowanej wcześniej w komunie .
avatar
Rozarze, układ jest w tobie, czyli w twoich problemach ze zrozumieniem rzeczywistości. Coś cię zaślepiło i po prostu pieprzysz od rzeczy (przepraszam za ten zwrot, ale jest to zwrot najbardziej delikatny z arsenału, by ocenić twoje wypowiedzi). Nic nie wiem o tym, ale chodzi mi o fakty, że zabijano świadków smoleńskich. Wiem natomiast to, że po tragedii smoleńskiej twój idol, czyli Antek wściekłooki, uciekł z miejsca tragedii, by ukryć w Biurze Bezpieczeństwa Narodowego dowody swojej nikczemności. I chyba mu się to udało, ale prawdopodobnie tylko chwilowo.
Byłem w ubiegłą sobotę na manifestacji KOD-u i będę w najbliższą sobotę, jeżeli takowa będzie we Wrocławiu. A wszystko po to, by uzmysłowić takim zabłąkanym owieczkom jak ty, że daleko odstajecie od normalności. To tylko kwestia tygodni lub miesięcy.
Cóż mogę dodać. Chyba tylko tyle, że ci współczuję bardzo. Na terapię nigdy nie jest za późno. Skorzystaj więc z okazji, póki jest to formalnie bezpłatne.
avatar
Dobry limeryk, brawo Janko.
Ale widzę, że nie mówicie tutaj za bardzo o poezji, więc dorzucę nieco w tym stylu. Skoro z portalu literackiego robi się polityczny, to pozwolę sobie na wypowiedź pod adresem Rozara, a właściwie fragmentu: „Tak rządzą komuchy i złodzieje. A dokładniej resortowe dzieci. Proszę podać przykład osoby ważnej w państwie nie umocowanej wcześniej w komunie .”
Poproszę Cię za kilka tygodni o to, byś podał mi ważne osoby w państwie nie umocowane w PiS. Jestem po 50-ce, więc też jestem „umocowana w komunie”, za komuny chodziłam do szkoły, studiowałam, strajkowałam w czasie studiów. O jakości części akt SB mogłabym Ci coś powiedzieć na podstawie własnych doświadczeń z tymi smutnymi panami, właśnie po strajku na mojej uczelni, kiedy zostałam „zaproszona” na rozmowy z SB. Ale szkoda dyskusji, Ty wiesz swoje. A ja z przerażeniem patrzę w jakim tempie teraz wymienia się ludzi na stanowiskach, nie dbając o ich merytoryczne przygotowanie. A może słyszałeś o planach zmian w przepisach, które umożliwią wstawiane swoich na wiele stanowisk bez konkursów? Mam świadomość, że tak jak w wielu krajach, tak i u nas pewne stanowiska są polityczne, ale tempo jest teraz „imponujące”. A co do Żydów, to uważaj, teraz temat może być śliski, kiedy małżonka prezydenta ma żydowskie korzenie.
avatar
Jak zwykle rozbawiają mnie Twoje limeryki. :)
A komentarz Chrissa powalił ze śmiechu. :DD
avatar
Miło mi Janko, że ponownie spotykamy się na Twoim podwórku :)

Chciałbym, z perspektywy innego sytemu politycznego, zwrócić uwagę, jak niezbędna jest stabilność niższego szczebla władzy administracyjnej, o sądownictwie nawet nie wspominam. Niemcy są takim krajem - cwaniactwu niech będą dzięki!

Urzędnik państwowy to przysłowiowa święta krowa. Jeśli nie popełni poważnego przestępstwa, nie ma szans, żeby ową krowę przepędzić z pastwiska.

Zalety tego systemu? Mogą się zmieniać rządy, unicestwiać parlament, przeciwnicy polityczni lub duchowi, wszystko jedno kto. Państwo będzie funkcjonować, może nawet lepiej bez balastu.
Dlatego też, to co obecnie wyprawia PiS, jest ciemnogrodem do n-tej potęgi.
avatar
Byłbym zapomniał, Chris - cudnie powiedziane :)))
avatar
Chris, świetnie powiedziane. Martinie, to samo cały czas myślę o urzędnikach i nie rozumiem tak daleko idących zmian personalnych. Codzienna praca normalnie nie powinna mieć nic wspólnego z poglądami politycznymi, poza wyjątkowymi sytuacjami.
avatar
Wtrącę swoje 3 grosze,chociaż może być na mnie,a niech tam:p
Moim skromnym zdaniem,niektórym się wydaje,że jeżeli zburzą pomniki Stalina,to go nie będzie i nie było,albo jeżeli ktoś powie,ze to Niemcy wywołali II wojnę,to obozy też były w tym kraju,i gdyby nie jeden Hitler to nie byłoby wojny,no i taki lapsus_Kinaszewska nie istniała i nie istnieje.Prawda istnieje,tylko,ze się ja nad interpretuje i przeinterpretowuje.
avatar
Janko patrzymy na to samo a widzimy co innego.

Elu - tu chodzi o dygnitarzy i ich rodziny a bardziej o jeszcze o służby. np. Kraśko w TV , lub Olejnik ewentualnie sędzia Tuleja czyli nikt bez pleców.
Co do Żydów - jestem przekonany że ten temat jest omijany naukowo - a powinien być poruszany .
Dodam że jeżeli PiS lub Prezydent przekroczą pewną linię nie będę miał oporów by zmienić o nich zdanie .
Kiedyś tak się stało z Platformą na początku jej istnienia.
Życzę więc Państwu zdrowego kręgosłupa po Smoleńsku i mnogości afer oraz zmanipulowanych mediów .
avatar
a ja Cie rozar zapytam od kogo Ty jesteś_od Chrystusa,że tak ideologicznie cierpisz?:P-wyrazy współczucia.
avatar
Wiadomo, że tego rodzaju ludzie muszą znaleźć sobie wroga do walk z nim, bo niestety czegokolwiek pozytywnego do zaproponowania od siebie nie mają.
avatar
Tu komuchy, tam złodzieje, bidny lud w opałach.
Na komuchu i złodzieju czapka zawsze cała.
avatar
Rządzą komuchy /te podłe złodzieje/ ?? Dzisiaj w 2015 r.?! To znowu naród zamiast kiełbasy wybrał czerwonych??

Co za ludzie, litości...
avatar
W grudniu 2015 r. (patrz data publikacji) byliśmy już po wyborach. Większość głosów Polacy oddali na reprezentację PiS.

Zadziwia - i mrozi krew - ta - czyżby kompletnie pijana? - narracja o rządzeniu komuchów /tych złodziei/
avatar
Jednym z ostrych symptomów schizofrenii dwubiegunowej jest skrajny szpagat myślowo-pojęciowy
© 2010-2016 by Creative Media
×