Przejdź do komentarzyNoworoczny dar
Tekst 255 z 255 ze zbioru: Limeryki dolnośląskie - ciąg dalszy
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2016-01-01
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń3646

Noworoczny dar


Napisał do mnie wikary z Mogilna,

że była grzebana służba cywilna,

także oświata, media.

Cała tragikomedia

darem dla wodza i dlatego pilna.


1.01.2016 r.

  Spis treści zbioru
Komentarze (6)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
I jeszcze pilnie będzie złożony podpis p-Rezydenta. Żałosny mały człowiek - istny bolszewik.

W historii XX w istniał wielki terror w ZSRR. Na naszych oczach powstaje wielka czystka, a to jest to samo. Nie zdziwię się, jeśli powstaną trójki NKWD-PiS.

Jakże trafnie opisujesz w swoich limerykach horror rządów PiS.
Mamy już Nowy Rok, a zamiast się cieszyć - witamy w krainie bolszewizmu PiS.
:)
:)
avatar
Świetny limeryk, okropna rzeczywistość. Wódz, prezydent-marionetka, czystki, nocne zmiany, demokratura. A wszędzie patetyczne odwołania i hipokryzja. Kłamstwo wyborcze. Przysięga prezydencka na konstytucję, której AD nie uznaje. Arogancja PiSu do kwadratu. Bo najważniejsze jest dobro narodu. A co to jest, wie tylko ten, kto ma patent na prawo i sprawiedliwość. To od początku, od nadania nazwie tej partii, pachniało hipokryzją i zawłaszczaniem.
avatar
To było do przewidzenia, że będą próbowali wszystko sobie podporządkować. Dziwi mnie tylko, że tak łatwo to wychodzi w demokratycznym państwie. Powinny być jakieś większe zabezpieczenia pod tyk względem, tym bardziej, że jakiś czas temu w sąsiednim państwie demokratycznie wybrane władze doprowadziły do jednego z największych barbarzyństw XX wieku. Jakąś naukę można by z tego wyciągnąć.
Mam tylko nadzieję, że za jakiś czas nasz wódz nie wyprowadzi nas z "europejskiej niewoli" wprost do trzeciego świata.
avatar
To jakiś cud nie z tej ziemi nastąpił,że została pogrzebana oświata i media.
avatar
Apokalipsa się zbliża? ;)
Z tym przesadzaniem, to widzę, że wielu ma zadatki na dobrych ogrodników:)
Adk, a czy poprzednicy sobie wszystkiego nie podporządkowali? Każda władza to robiła, tylko nie było takiej szopki medialnej jak teraz. Hipokryzja do sześcianu.
avatar
Gorzki, jestem przeciwnikiem chorej ideologii propagowanej przez PiS, nigdy, w przeciwieństwie do niektórych, nie twierdziłem, że jestem bezstronny, ani nawet bezstronności w wielu sprawach nie popieram. Aż tak zaczadzony postmodernistycznym "równaniem prawd" nie jestem.
© 2010-2016 by Creative Media
×