Przejdź do komentarzyOkazja na reset
Tekst 83 z 240 ze zbioru: Znak czasu
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaproza
Data dodania2016-01-07
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2741


Wydarzenia w Niemczech  dają niepowtarzalną okazję do zrewidowania swego stosunku do informacji medialnych głównego nurtu.


Nie interesuje mnie postawa ani kulisy wydarzeń w Kolonii lub Hamburgu , wystarczy fakt udowodniony ponad wszelką wątpliwość . Było ! – było . I koniec .Sprawę emigracji obcej kulturowo – islamu,  dawno temu opisała już wielka Oriana Fallaci , która CORAZ BARDZIEJ jest niedościgłym wzorem dla współczesnego pełnego obłudy i głupoty  dziennikarstwa .


Interesujące jest natomiast kolektywne zachowanie mediów , policji oraz  władz lokalnych i rządowych .

Zatajanie informacji lub opóźnianie ich emisji nie mają nic wspólnego z państwem prawa ,nie mówiąc już o jego naiwnym wyobrażeniu,  bliskim co niektórym .


Te metody BYŁY DO NIEDAWNA w ogólnym rozumowaniu , rodem z CCCP lub KRL .

Wspólne zorganizowane stanowisko w  zatajaniu informacji przez różne organy w państwie są bezwzględnym dowodem na nomenklaturowy charakter władzy .


Stan rzeczy pod względem logicznym jest wprost niewyobrażalny . Poeci i filozofowie powinni rwać włosy z głów słysząc niespotykane brednie, które rażąco są w sprzeczności z zasadami logiki. W zestawieniu z  faktami stan rzeczy jest Idioten-landem i to z napędem  odrzutowym.


Dodać należy że Niemcy starają się dyscyplinować Polskę pod względem Trybunału Konstytucyjnego lub w sprawie mediów.  A może jeszcze Buszmeni  lub nomadowie czują się oburzeni stanem polskiej demokracji?


Polecam przykład sąsiada do rozwagi i oceny . Jest to doskonały moment na zresetowanie swej wiedzy o totalnym wpływie mediów na nasze rozumowanie. Polecam gorąco bo jak wiadomo 70 % mediów w Polsce są własnością właśnie - Niemców.- Co jest wytłumaczeniem  stan umysłu  wielu Polaków – na tym portalu. również .

Polecam też analizę nad stanem rzeczy z racji na dochodzące do was sygnały o medialnym terrorze w wielu kwestiach .  Takim Mount  Ewerystem dziennikarskiego łajdactwa była sprawa śledztwa smoleńskiego, o dziwo nie zauważona prze połowę Polaków i 99% Europejczyków .

Można mnożyć irracjonalne postawy społeczne typu nienawiści do danej osoby publicznej bez określonej przyczyny.  Wielu odczuwa wyraźną nienawiść np. do Kaczyńskich , Rydzyka , Kościoła lub Macierewicza . A cechą wspólną tych ludzi jest nieumiejętność wytłumaczenia przyczyny swej postawy. Nie potrafią racjonalnie wytłumaczyć powodów swej nienawiści.  Nie widzą ich  silnej opozycyjności wobec  obecnej nomenklatury i konsekwencji z tym związanych  . Mówią dokładnie to samo – słowo w słowo co podają media .

Oto siła medialnej dyktatury !


  Spis treści zbioru
Komentarze (20)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Rozar, ocknij się,każdy z kimś sympatyzuje,i ogólnie to o ideologie chodzi.
avatar
A powinno chodzić o prawdę .
avatar
Ja się z Tobą zgadzam,ale Kaczyński ci z pewnością prawdy nie powie,ani Tusk ani jakiś polityk,chyba,że jesteś jego przyjacielem a to już nie będzie ideologia tylko jego osobista prawda.Zwykli ludzie nie tak głosują,bo nie o "take polske chodzinie o japoński telewizor-a opozycja musi być nawet to co mnie się w kościele nie podoba śmiem wyrażać słownie,jak zdążyłeś zauważyć.Prawda w pojęciu ogólnym jest względna,a w szczególnym subiektywna.
avatar
Z tego dziwnego niby reportażu wynika jeden wniosek: aż 99% procent Europejczyków, a tylko 50 % Polaków to idioci. Jednak jesteśmy narodem wybranym, choć w połowie zidiociałym. Gratuluję.
avatar
Janko stronniczo naginasz fakty.
To normalne że europejczycy są mniej zainteresowani sprawami polskimi.
Nie piszę idioci ani zidiociali. Z tekstu wynika wyraźnie że ,,ulegli"
Na tym polega manipulacja - skazić tekst nie odnosząc się do meritum .
Wstyd .
avatar
Panowi,ani myślę was rozdzielać,bo,jak mówi przysłowie "kto się lubi,ten...",chociaż czasem traci to zjawisko patologią.rzecz jasna ,ze europejczycy nie są tak ulegli nikomu,jak Polacy,którzy poddają się manipulacjom kleru,którzy nie mają własnego zdania,a jeśli już,to cicho wypowiadają je,bo po latach komuny boją się głośniej odezwać,nie mówiąc już o literaturze(Grey),którą także chociaż z wypiekami na twarzy czyta się do poduszki,a która w ogóle zanika,bo wolimy się jarać Amerykańską dolą,albo rosyjskim pałacem kultury.Którzy europejczycy mają taką historię?
avatar
Rzeczywiście, czasami się wstydzę, ale zazwyczaj nie za siebie.
avatar
Mentalność pozostaje mentalnością , sympatie czy antypatie swoja drogą --- niech sobie będą .
Jeżeli już nastąpiła jakaś polemika to niech będzie merytoryczna czyli dotycząca istoty tematu i jakaś konsekwencja obrony swego punktu widzenia itp.
avatar
Rozar,powiedz z ręką na sercu,czy słuchasz wypowiedzi Kaczyńskiego w mediach?Bo mnie się wydaje,ze tylko z nimi sympatyzujesz,i dlatego tak napisałam.
avatar
Oczywiście że tak - nawet wsłuchuję się . Mówi rzeczy ważne ,nie pamiętam by ,,klepał przemowę" jak to miał w zwyczaju Komorowski.
To co mówił często niedługo stawało się polemiką rozmów i analiz . Pod tym względem jest naprawdę dobry.
Poszukaj lepiej na You Tubie jakąś jego słabą intelektualnie wypowiedź . A sama się przekonasz że gość jest mocny i uczciwy jak na polityka .
Oczywiście nie oceniamy tu strefy pewnej atrakcyjności tylko metaforyczność.
avatar
No to po co piszesz,aby polemizować z Tobą,jeśli Ty sam nie polemizujesz,a tylko próbujesz wcisnąć swój punkt widzenia na Kaczyńskiego.Nie muszę szukać,ja go słyszę inaczej-niestety,mogę Ci nawet przytoczyć jego brak merytoryki i w ogóle walki nie wiadomo z kim i z czym"zadanie wykonane..-jakie zadanie?""talibowie z klewek" -talibowie w klewkach nie mieszkają-my wiemy...co konkretnie?"Kaczyński stosuje semantykę,którą krytykuje publicznie, stosuje niepełne wypowiedzi i prowokuje tak jak to ująłeś"irracjonalne postawy społeczne".
avatar
To co napisałaś nie ma mocy argumentu.
Polemika by miała sens,- musi powstać odpowiednio wyrażony zarzut - tak jak w sądzie. Oczywiście w uproszczeniu.
Np. wypowiedź KJ link ................... Mówił to a wyszło to - jego wypowiedź była taka i owaka w sumie zarzucam podłość i dzielenie polaków .
Wtedy można merytorycznie się odnieść.
Nie można osądzać kogoś na podstawie pohukiwania.
Gdy rozmówca zastosuje się do tych zasad zaczyna pomału rozumieć nonsensowność a czasami śmieszność swych argumentów.
avatar
No to się w tej kwestii nie porozumiemy Rozar.Bo ty chcesz oskarżać,a wtedy to o polemice mowy nie ma.Oskarżenia są tylko oskarżeniami.Ja polemizuję z Tobą na tematy,o których piszesz,np w kwestii smoleńskiej-też się wygłupili.Myślisz,że to dziennikarze mają wyjaśniać czego nie robi albo co robi rząd,nazywając "dziennikarskim łajdactwem" tematy często trudne,To o czym piszą jest konsekwencją działań rządu.Przez 5 lat nie potrafili otworzyć skrzynki?Albo Kaczyński nie potrafił wyjaśnić czy bomba na pokładzie była czy nie(stosując jednocześnie zarzuty pod adresem Rosji czy ekstremistów)a wiesz,że bez dowodu nie ma oskarżeń.Nie wpuścili go?A dlaczego innym udostępniają swoje archiwa,tylko nie polakom?Bo co?Bo polski walec pt Kaczyński po nich jedzie?Nie-tylko nie potrafimy z nimi rozmawiać,polemizować na tematy proste,wciąż domagając się odszkodowań,czy nie wiadomo czego,wciąż oskarżając.A może warto zamknąć ten rozdział historii,aby iść dalej.Zburzyć pomniki tez jest prosto,tylko powiedz,że to nie jest przekłamywanie historii?Nasze dzieci nie będą miały pojęcia,jak kiedyś w Polsce czczono Stalina,bo co?Bo Kaczyńskiemu się taka historia nie podoba?To niech napisze swoja książkę.
avatar
Nie jesteśmy w sądzie,a polemizując spieramy się-jak widzisz cały czas,od początku.
avatar
Nie oskarżam o to rządu,ale majac na uwadze,niektóre podwórka bliższe,mogę porównać,to co robi się na górze,a co nie koreluje ze stanem umysłu niektórych ludzi.Nie idę także do sadu,tylko ośmielam się głośno w każdym towarzystwie wyrażać swoje osobiste zdanie.I tak dla przykładu-władza,która dzierży w swoich rękach stanowiska typu kler-usadza na tyłku,kształci za mszalne pieniądze i pieprzy przy tej okazji niektóre że tak się wyrażę mężatki,przy tym okazuje się,głupie jak pusta kościelna taca.Powtarzają to,co im się podpowie,nie potrafią odróżnić wolumenu od pojedyńczego dzieła literackiego,nie wiedzą,co to jest fabuła etc.Pytam -pójdziesz do sądu oskarżać takie osoby jak księdza,biskupa,którzy mają w swoim władaniu domy publiczne zwane bibliotekami,bo wykupili ziemie i budynki?Wiadomo,że tak jest w wielu gminach,kompetencji w związku z takim procederem brakuje,mentalne kurestwo jest o wiele gorsze niż zwykłe,bo ze szkodą dla wszystkich,i kto tę stonke ma zbierać-ruski mają rozkazać?
avatar
Korektę warto robić,ale ja nie znoszę.
A co do zła-nie siedzę na górze,więc nie wiem,co wymyślają,dlatego piętnuję mentalne zło,które może wyrządzić o wiele większe szkody,w niewielkich gminach,co mam okazję obserwować.A później Polacy narzekają,ze wszędzie brak kompetencji,jak wykształciuchy magistry pod egidą kleru czy innych popaprańców mają czelność chodzić z podniesionymi głowami-kim ja to NIE JESTEM?Ostatnio w edukacji występuje moim zdaniem samo zło,i żadnego innego narodu nie można za to obarczać.
avatar
Nie czytałam Tolkiena więc się nie orientuję.
avatar
Anettula - wybacz ale piszesz całą masę złych wniosków.
Dziennikarze mają dochodzić prawdy są nawet takzwani dziennikarze śledczy .
Kaczyński nie mógł udowodnić bomby mógł jedynie wskazać taka możliwość.
Itp .
Bardzo dużo tego .
Aje - mam sporo wątpliwości czy to chodzi tylko o poprawność polityczną . Trudno mi ocenić ale trudno uwierzyć by zachód był aż tak głupi.
Czy to jest jakiś proces społeczny . Nie wiem - wiem za to że Europa zgodnie temu procesowi się poddaje, a kto jest przeciw zostaje faszystą .
Dla mnie to zorganizowane działanie - czas pokarze o co chodziło.
Tekst pisałem szybko i prawie bez korekty -więc te przystankowe .
avatar
. Filozof grecki Platon powiedział: „Rządzący w państwie mają prawo kłamać (...) dla dobra państwa”.
avatar
Ta dyskusja jest bardzo emocjonalna i pobiegła chyba tam, gdzie skierowały ją media. Z islamem stykamy się od dawna i jest on obecny w Europie od dawna i ją współtworzy - 700 lat w Iberii, 500 na Bałkanach, ale to co teraz dotarło do nas to jakaś patologiczna, popkulturowa w negatywny sposób jego wersja. "Rękopis znaleziony w Saragossie" - taki był kiedyś islam. I, ja z Kielc, a pierwszy harem w Polsce był w XVII w. na terenie dzisiejszego świętokrzyskiego - ten dworek widać z drogi powiatowej.
Pamiętajmy o tym, że posiłki wezwane do Grenady z Afryki zdemolowały ich architekturę bardziej niż chrześcijańscy krzyżowcy.
Znam też relacje o codzienności stamtąd -to jest gdzieś blisko pisiorskiego ideału, choć w innej religii, portfele nie giną, a drzwi się nie zamyka, ale mimo wszystko jako spadkobiercy politeistycznych bogów ( czyli demokracji religijnej) wolimy gorzej, ale luźniej.
A to co nas przychodzi to popkulturowa wypaczona wersja tamtego; coś, co było patologią tam i nie przyjmie się tu.
W całym tym dyskursie są tylko półprawdy i popowa wersja bez analizy zjawiska. I granie emocjami od litości do nienawiści, zależnie od krótkowzrocznie pojmowanych interesów i strategii.
© 2010-2016 by Creative Media
×