Przejdź do komentarzyKlara i Sara
Tekst 8 z 15 ze zbioru: Miłość za 3 grosze
Autor
Gatunekobyczajowe
Formaproza
Data dodania2016-02-25
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń2260

Poniedziałek zapowiadał się interesująco.

Klara w wysokich obcasach prezentowała się niezmiernie wyniośle i elegancko..Idąc ulicą zwracała na siebie uwagę przechodniów. Karminowa czerwień jej pełnych ust w zestawieniu z granatową garsonką dodawala jej niezwykłej wytworności .Dobrze wykonana  fryzura,powodowała,że jej wizerunek stał się prawie idealny..Niczego jej  nie można było zarzucić, Styl był niewymuszony ,bez ekstrawagancji, ale widoczny,i rzucajacy się w oczy.Klasykę w ,dobrym wydaniu ,podkreślila  wysokimi botkami od Marsiniego i torebką z najlepszej jakości skóry licowej. Sara aż oniemiała z wrazenia.

Klara zazwyczaj przechadzała się jak modelka,stopy  lekko krzyzując  przed sobą, Prawie zawsze opalała je na karmelowy brąz, Sadowiąc  się na krześle  podciągała  nieco spodniczki midi, które wręcz uwielbiała i zawsze uwodzicielsko zakładala  nogę na nogę. Jej dołeczki w policzkach wywoływały mnóstwo zachwytów wśród mężczyzn i  kobiet, które potrafily pozbyć się ciężaru zwanego zazdrością.

-Jezuuuu Klara!- wyglądasz oszałamiająco- Sara pokusiła się o komentarz.Rena też się zdziwiła,i spojrzała z ukosa na jej czerwone usta.Czuła lekką zazdrość.

-Nie rozumiem was,przecież zawsze wygladam  dobrze!!!.-Klara zrobila kwaśną mine.

-No wiesz co?!nie obrażaj się ,dzisiaj wygladasz naprawdę wyyyyjatkoooowooooo!

.-A to co innego-uśmiechala się i wyjęła z torebki lusterko aby się przejrzeć.-Idę przypudrować nos.Na szczęście Klara nie należy do skromnych kobiet,  Nie przepadam za takimi. -Pomyslala Sara.

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×