Przejdź do komentarzyLimeryk z blondynką
Tekst 255 z 255 ze zbioru: Zlepek klepek
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2016-03-01
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2440

Jedna blondynka gdzieś koło Noteci,

choć była ładna, to nie miała dzieci.

Na cmentarz się więc wybrała,

bo nadzieję taką miała:

Że tam, być może, choć strach ją przeleci!


  Spis treści zbioru
Komentarze (13)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
No i co? Przeleciał?
Bardzo dobre!
avatar
Uśmiałam :-D :-D :-D

:)))
avatar
Extra,najgorzej być kolorowym,bo żadna wsza się nie chwyci.A ponadto co Cię zainspirowało do napisania tego limeryku?Bo ja mam tego typu nuty,poźniej tylko śpiewam:))))
avatar
Anettula, jakieś pojedyncze zdania wyszperane w internecie są dla mnie inspiracją.
avatar
Przypomniał mi się kawał z brodą. O zmierzchu menel chodzi po cmentarzu i patrzy, a tam za krzakiem jego kumpel uprawia seks. Patrzy z zazdrością, wreszcie mówi: - Antek, nie bądź świnią, daj mi też się z nią trochę pokochać. - A nie możesz sobie drugiej wykopać? - odpowiada tamten.
avatar
Optymisto,podchodź do życia optymistycznie i jeśli tylko potrafisz pisać,to napiszesz coś na podstawie tych kilku zdań.Zauważ że kiedy tylko cokolwiek ktoś powie niezgodnego z Tobą,to rozwijasz pretensje jeśli zgodnego rozwijasz pozytyw,i tyle.Masz dużo do powiedzenia to mów lub pisz,albo komponuj treść nutą.
avatar
No! nie ma to jak swojskie jadło.
avatar
Kiedy kolejny już raz czytałem limeryk, to doszedłem do wniosku, że w oryginale można ewentualnie zamienić "gdzieś koło Noteci" na "w dolinie Noteci". Uwiarygodniłoby to treść. O ile wiem, nie ma miejscowości Noteć, a dolina Noteci jest na pewno. Jeżeli zaś chodziło o rzekę, to raczej nie piszemy koło rzeki (Noteci, Narwi), a nad rzeką (nad Notecią, Narwią) lub w jej dolinie (Noteci, Narwi).
avatar
Janko ma rację, nie ma m.Noteci. Ale i tak się pośmiałem :)
avatar
Oczywiście poprawkę kupuję!
avatar
Dobre, można się pośmiać. Pozdrawiam. ;)
avatar
Podaję Ci dwa linki, osobliwie konweniujące z Twoim limerykiem :-D :-D :-D

http://postscriptum.net.pl/viewtopic.php?t=23955
http://postscriptum.net.pl/viewtopic.php?t=23872

Komentarze nie mniej interesujące od samych tekstów :-)

:)))
avatar
Na cmentarzu
Strach się bać,
Q...a jego mać!
© 2010-2016 by Creative Media
×