Przejdź do komentarzyO nowej inicjatywie
Tekst 255 z 255 ze zbioru: Limeryki dolnośląskie - ciąg dalszy
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2016-10-17
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń3055

O nowej inicjatywie


Pseudomyśliciel z wioski Loretto*

chce dla rywali utworzyć getto.

Za murem lewacy, gendery

niech tworzą dramy opery,

a on napisze za nich libretto.


* Loretto to wioska w powiecie wyszkowskim, czyli moim rodzinnym powiecie.

O inicjatywie getta czytaj we wczorajszym zapisie na Forum (O Publixo.com).

  Spis treści zbioru
Komentarze (7)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Bardzo dobry limeryk:)
avatar
Czyli znowu lepszy i gorszy sort.
avatar
Prościej jak do tego śniętego getta przeniesie się jego pomysłodawca z towarzyszami, bo to nie będzie więcej jak trzy sztuki i to w porywach.

Pozdrawiam, Janko :)
avatar
Rozumiem, że skoro normalne osoby mają zasiedlić getto, głównym nurt portalu mają reprezentować udające limeryki fraszki z jakimś dziwnym fetyszem liter poświęcone w większości osobistym przytykom, dławiące się własnym patosem teksty wieszcza-bohatera, który cierpi za miliony swoich urojeń, wyjątki z publikacji Strażnicy a wszystko to pod przewodem Pani z Kresów Poczytalności. Ok, może i tak być, jeśli admin uzna to za stosowne... ;)
avatar
Dziękuję bardzo za komentarze. Dopiero teraz zauważyłem, że w przedostatnim wersie zgubiłem przecinek.
Adk, duet egzorcystyczny wspierany przez wajdelotę uzurpuje sobie pełnię władzy, więc wszystko się może zdarzyć
avatar
Nie pierwsi to w historii
"znawcy" od gett i librett.
avatar
Janko, niestety, dlatego jak na razie pozwoliłem sobie na protest. Nie spodziewam się, że on kogoś obejdzie, ale nie reagować jakoś nie potrafię. Może niektórych wkrótce rozbolą gardła od ciągłego ujadania i wszystko powróci do jako takiej równowagi. A może w końcu doczekamy się jakichś bardziej stanowczych działań admina? Przecież, co doskonale widać po ostatnich tekstach, pewne osoby po prostu nie mogą bez osobistych wycieczek. Cóż, zobaczymy, jak będzie. Pozdrawiam. :)
© 2010-2016 by Creative Media
×