Przejdź do komentarzyBóg i małżeństwo.
Tekst 2 z 4 ze zbioru: FILOZOFIA
Autor
Gatunekfilozofia
Formaproza
Data dodania2017-01-11
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń2044

Mawiają że sakrament święceń kapłańskich,mówi o pewnej nierozerwalności z Bogiem.To,że Bóg jest wielki,a ludzie są mali,świadczy,że bez niego jesteśmy mali.Dlatego także skarament małżeński mówi,że jesteśmy mali,jako ludzie i idziemy do kościoła,jako ludzie,pozostając przy sobie.

Są i tacy,że chcą być mali i duzi,i dlatego wiążą się z księdzem i z mężem,na stałe.

Jak mówi papież-nic co ludzkie nie jest nam obce,kobiety też mogą dostąpić odpuszczenia grzechu poprzez sam seks,najwyżej się wyspowiadają u dużego,a z małym pójdą spać na wieki.

Zobaczymy,kiedy na tym wielki morzu miłości rozpadnie się statek.I wszstkie ryby znajdą sie w jednym wielkim akwarium.

Nauka mówi,ze nie ma to jak WIARA,w to,co niewidzialne.Co serce nie widzi,tego mu nie żal.Dlatego Jezus jest  niewidzący.

  Spis treści zbioru
Komentarze (7)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Króciutkie, ale bardzo wyraziste filozoficzne rozważania. Natomiast muszę skrytykować poprawność językową. W pierwszym zdaniu jest: mawiają, mówi; w drugim zdaniu dwukrotnie użyto: że. Raz zamiast że jest ze. Brakuje przecinka przed: że; zbędne przecinki przed: mówi, jako (2 razy), na stałe, w to. I jeżeli dobrze policzyłem, to w 21 przypadkach brakuje spacji.
Z powodu wymienionych powyżej potknięć nie wystawiam ocen, gdyż za poprawność językową byłaby niemal druzgocąca, a za sam poziom literacki nie można wystawić oceny.
avatar
Zgadzam się z poprzednikiem.
avatar
Ale nie wiem,gdzie mogę umiejscowić spacje?
avatar
Proszę janko o podpowiedź.:)
avatar
Aha,i dodam,że Bóg nie ma czasu na związek małżeński,podobnie jak księża.Swoją drogą interesuje mnie,co zrobi Bergolio z tym faktem.Bo jak na razie zajmuje się tym,co w kościele istniało,i tym,co może istnieć -rozwodnicy i komunia,alebo też istniało,czasem,kiedy ktoś się zapomniał albo skłamał,lub nie współżył,i mógł komunię otrzymać.Obecnie może być odwrotnie,ten kto współżyje,może ja otrzymywać,a jak wiadomo po rozwodzie wiele ludzi się wiąże.
avatar
Anettulo, nie doczekałaś się odpowiedzi, gdzie powinnaś umiejscowić spacje. Według mnie, na pewno po wszystkich kropkach i przecinkach.A gdzie jeszcze? Chyba tyle wystarczy.
avatar
Nie zaprzeczam,i potwierdzam:)
© 2010-2016 by Creative Media
×