Przejdź do komentarzyMatka
Tekst 6 z 15 ze zbioru: Nie mam czasu na Miłość
Autor
Gatunekobyczajowe
Formaproza
Data dodania2017-01-25
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1968

-Wiem, że tak jest. Już to przerobiłam.Ale wiesz, że twoja matka też w pewnym sensie miała rację,kiedy przestała kochać się z ojcem?Kiedy się nie ma na coś ochoty to oznacza,że jest się prawdziwym.Miała grać,udawać?Pewnie ta kochanka nie gra i dlatego twój ojciec korzysta,ale niech zrobi z niej żonę-hahhahaha-Marta zaśmiewała się do łez-I co myślisz,że wygra?Może pranie jego brudnych skarpetek okaże się dla niej zbyt ciężkim problemem,albo gotowanie obiadu?I może na co dzień nie tworzyliby udanej pary?A tak ojciec chwilowo czuje się jak młody bóg?I to z powodu seksu.

Magda nie mogła nadal uwierzyć w słowa bądź co bądź najlepszej przyjaciółki.

-Kogo miała grać?Swój znajdzie swojego.Żony się nie gra,a ojcu zależy tylko na seksie.A matka ma kucharkę.

--Ale związek to nie to samo co randki.Ocknij się!Chodzi mi o seks z wyboru.Moja matka by ci wszystko lepiej wyjaśniła.Prostytutki grają,ale faceci za to ich własnie nie szanują,bo płacą.Nie kupisz miłości za żadne pieniądze,ale faceci chyba mają na tyle rozumu,że to wiedzą?Kiedy pieniądze wchodzą pomiędzy uczucia to i małżeństwa się rozsypują,jak domki z kart.Samce alfa mogą czuć się niekomfortowo w takich sytuacjach,bo oni zawsze chcą rządzić,pieniędzmi .. Pomyśl,jacy to szowiniści!Dają,biorą,dają,odbierają.Dlatego najpierw radzę ci sprawdzić, czy facet tak samo cię lubi,kocha,i szanuje.Tylko wtedy będziesz miała swoje równo -uprawnienie!- rozdzieliła to znaczące słowo na dwie połowy – Z pieniędzmi lub bez nich.No i radzę Ci zarabiać,bo możesz wylądować z takim z nocnikiem w ręku.

Marta chciała mieć ciekawy temat pracy na psychologię. Oglądała FILM ,który ukazał jej ,jak płynna może być granica pomiędzy erotyką,fantazją,a udawaniem za pieniądze.


  Spis treści zbioru
Komentarze (2)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Przez to Twoje pisanie, odpada mi głowa :/ Treść jednak jak u Pana Jasia Stoberskiego; może nawet ciekawsza, ponieważ dużo, dużo krótsza ;)
avatar
Extra,ale ten Twój przydlugitekst o wyższości prozy też przypomina nierealną treśc.
© 2010-2016 by Creative Media
×