Przejdź do komentarzytak między nami
Tekst 104 z 246 ze zbioru: Z ATLASEM POCZĘTE
Autor
Gatunekhorror / thriller
Formawiersz / poemat
Data dodania2017-02-26
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2524

między tobą a mną

kuloodporna szyba


między ona i on

pole minowe chyba


między nami a wami

drutów kolczastych zasieki


między my i oni

linia frontu na wieki


21.03.2013

  Spis treści zbioru
Komentarze (5)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Wojny wpisane w nasze geny. Muszą być.
"linia frontu na wieki"
Tak rzecze suweren!!!
Ja kocham gejów i lesbijki,kolorowych i myślących inaczej. (ateistów)
Czekam na deportacje.
avatar
Pół tysiąca lat temu hasłem europejskiego Renesansu było "nic, co ludzkie, nie jest nam obce". Dlaczego dzisiaj, w dobie unijnej szczęśliwości, my - Polacy, tak słynni na cały świat także za Reformacji ze swojej otwartości i tolerancji, dlaczego dzisiaj mielibyśmy mieć jakieś z tym problemy?? Może jest komuś bardzo na rękę przedstawiać nasze nowoczesne światłe społeczeństwo jako ksenofobiczne i wsobne, naród z Ciemnogrodu w ciemię bity?
avatar
Wierszyk NIE JEST manifestem, zagrzewającym do wznoszenia kolejnych murów i budowania schronów czy okopów! To ponura konstatacja FAKTU, jakim jest - tak między nami - nasze życie z monitoringiem, rottweilerami, podsłuchami, dookoła nas polem minowym, drutów kolczastych zasiekami i inną gorącą linią frontu. 4 powyższe moje obrazki - to pewna prowokacja intelektualna; co z nią Czytelnik zrobi, jeden Bóg chyba wie...
avatar
Taka już chyba nasza natura, że zawsze coś.
avatar
Smutne, nawet bardzo, ale niestety prawdziwe. Jestem pacyfistką i tym bardziej mnie to boli.
© 2010-2016 by Creative Media
×