Przejdź do komentarzyO ludowym twórcy
Tekst 97 z 254 ze zbioru: Najnowsze limeryki dolnośląskie
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2017-03-27
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń3014

O ludowym twórcy


Ludowy twórca z wioski Kowale

klecił swe dziełka w wielkim zapale,

a te jego perełeczki

szły jak świeżutkie bułeczki,

gdyż ogrodowe tłoczył krasnale.

  Spis treści zbioru
Komentarze (9)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Krasnale są kolorowe i malutkie,wpisują się w obraz wiejskiej sielanki ogrodowej.Pikny wierszyk.
avatar
Jak nie masz nic z tego życia, to choć z krasnalem *taka je bajka* :)
avatar
Pijesz Janko do wszystkich, heh. Tym razem do krasnali, a potem się dziwisz, że Tobie ujmują, heh.
avatar
Legionie, dziękuję za komentarz. Nie piję do nikogo, ale z normalnym chłopem mógłbym się napić.
Nie znam żadnego twórcy krasnali, ale znam kilku krasnali intelektualnych. No i chyba moralnych.
avatar
To widać nie czytasz komentarzy u innych twórców, albo żeś przegapił krasnale, hehe. No ja normalny nie jestem, ale z normalnymi chłopami mi się zdarza wypić i wtedy się często okazuje, że nie taki diabeł straszny jak go malują. A nawet korzyści czasem płyną z obcowania z diabelstwem. Wymierne i niewymierne.
avatar
Legionie, być może rzeczywiście czegoś nie doczytałem. Ale czasami wyjeżdżam na kilka dni i bywam bez dostępu do komputera, a po powrocie nie zawsze wszystko czytam. A ponadto próbuję się wzorować na moim byłym przyjacielu, który zawsze twierdził, że najbardziej podoba mu się to, co sam napisał, więc czyta tylko siebie.
avatar
A kogo konkretnie legion nazywasz diabłami-tych chłopów czy siebie,nienormalnym?
avatar
Janko,znow się uzmialam-on nie pamięta co napisał?
avatar
...po prostu, ma moc..
© 2010-2016 by Creative Media
×