Przejdź do komentarzyDecyzja (dribble)
Tekst 4 z 30 ze zbioru: Drabble
Autor
Gatunekhistoryczne
Formaproza
Data dodania2017-03-29
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2373

– Nie patyczkujmy się. Te staruchy raz dwa stchórzą i będą ci bić pokłony. Niech nie myślą, że są nietykalni. Za to wszystko, co zrobiłeś, lud cię kocha. 

– Tak myślisz? No dobra. Dzisiaj przekraczamy. 

 

* * *  


I na cholerę to zrobiłem? Jak mogłem dostać taki cios w plecy? I to od kogo?! Odchodzę...

  Spis treści zbioru
Komentarze (13)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Ja Cię Hardy bardzo lubię i szanuję, ale za cholerę nie rozumiem tego tekstu. Nie chodzi mi o formę - dribble jest dribble. Nie rozumiem przesłania.
avatar
Marianie, dribble nawiązuje do historii. Kto coś przekraczał?
avatar
To już czytałem, ale w innej wersji. Czyli kolejna wariacja rubikonu. Lud kocha, ale zmienny jest.
avatar
Legionie, to jest moja wersja. Fakt, że "historia kołem się toczy" i ma swoich następców... w coraz bardziej karykaturalnej formie.
avatar
Ups, moja pomyłka - faktycznie, te dribble już publikowałem, tylko w innym dziale; dlatego nie zauważyłem.
Proszę tu więcej nie komentować, niedługo usunę to powtórzenie.
avatar
Dopiero teraz zajarzyłem. Dzięki. :-)
avatar
Kiedy czytałem, była już informacja o zamiarze usunięcia i prośba, by nie komentować. A skoro tekst jeszcze jest, to wystawiam najwyższe oceny.
avatar
Mam teraz problem, są nowe komentarze...
Zostawię więc, nie usunę, gdyż tekst z komentarzami stwarza nową jakość :)
avatar
Ja może głupia jestem,ale chciałam zapytać,o co chodzi?Nie jest to oczywite,chociaż domyślam się,że może być rożnie.
avatar
A ja dodam refleksję-kiedy kogoś zdążysz pokochać,to słowa staną się ciałem,i nie będziesz już mówił swoim językiem,ani też językiem aniołów,tylko swoim własnym,ale od serca,i nikt ci noża w plecy nie wbije,bo staniesz się swojski,najwyżej cię pokroją na plasterki.Pozdrawiwm.
avatar
Anettulo, był taki jeden, znany z historii, który przekroczył (rzekę) Rubikon i różne rzeczy z tego wynikły. Resztę bez problemu wygooglasz.
avatar
To było proste. Juliusz Cezar
avatar
Proste, Arcydziele.
Wypośrodkowuję trudność, gdyż bardziej chodzi o zabawę anegdotkami historycznymi, zainteresowanie tematem, niż zmuszanie do wielogodzinnych poszukiwań odpowiedzi.
© 2010-2016 by Creative Media
×