Przejdź do komentarzyO nowej teorii zamachu
Tekst 134 z 254 ze zbioru: Najnowsze limeryki dolnośląskie
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2017-04-30
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2978

O nowej teorii zamachu


Minister wojny po świecie hula,

żeby odnaleźć swego Wacula,

by ten wymyślił nową

teorię zamachową:

Tutkę strąciła z wiatrówki kula.

  Spis treści zbioru
Komentarze (7)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
A ta kula z wiatrówki miała zatrute przez Tuska jądro. A w tym jądrze zaszła reakcja termoiluzoryczna. Na skutek czego na pokładzie Tutki doszło do serii chaotycznych wybuchów. W zasadzie nie wiadomo gdzie i ile ich było. Wiadomo tylko, że to Tusk zatruł, bo on jest rudy.
avatar
Legionie, to samo myślałem, tylko nie śmiałem napisać, bo a nuż zaatakuje mnie jakaś obrona terytorialna, a ja już chłop leciwy. Dziękuję.
avatar
Cóż... Ważne, że Tutka rozpierdoliła się jak parówka, niestety główny specjalista od eksplodujących parówek wziął i spierdolił za granicę. Pozostaje pytanie: czy należność za członkostwo w komisji d/s zamachu będzie mu teraz wypłacana w złotówkach, czy już w dolarach?
avatar
Szkoda słów:)))
avatar
Bagatelizownie trudnej sytuacji w kraju, to dowód na brak znajomości historii i kolejny argument próbujący ośmieszyć rząd i partię PiS.
We Francji, pewiem polityk wypowiedział się w ten sposób, że kto trzyma z Marine Le Pen, ten trzyma z prawicą Kaczyńskiego i Putinem. Debilność takiej wypowiedzi, ma swoją rolę i trafia do politycznych nieuków. Pokażcie mi choćby mikroskopijne sympatie Kaczyńskiego z Wielką Rusią i Putinem? Jak widzę uślinionego Tuska w objęciach Putina, zaraz po katastrofie smoleńskiej, to zbiera mi się na wymioty... jak podczas całusków: Breżniew - Honecker.
Zamach? Wszystko jest możliwe, zważywszy, że nieznana szerszemu gronu broń elektro-magnetyczna, czy nawet mikrofalowa, jest w stanie, w bardzo tajemniczy sposób doprowadzić do zmian, których następstw nie da się przewidzieć. Wojsko nie chwali się nową bronią w żadnym kraju... najpierw eksperymentują na "żywej tkance". A sprawa orędzia Komora z Komorów, tuż przed katastrofą? Komorowski, jako były Minister Wojny i Prezydent, ma spore macki w WSI, ale nadejdzie dzień, że też stanie przed sądem. To tylko kwestia czasu.
A pucz? Proszę sobie obejrzeć filmik o przewrocie nocnym za rządów Olszewskiego, gdzie nadpobudliwa aktywność Tuska i Waldka z Pawlaków, doprowadza do przewrotu, bo Komunistyczna Oligarchia robiła w gacie przed zapowiedzianą grubą krechą i lustracją. Mam Wam powiedzieć kto za tym stał, czy nadal wolicie rżnąć naiwniaków i nic niewiedzących?
Bezkrwawy pucz jest w każdej chwili możliwy, bo jak donoszą wiarygodne źródła, pewni agenci z WSI robią spotkania z b. Prezydentem Komorowskim, a WSI, to nie chłopcy od zamieszania, a raczej od działania i konkretnych zmian, choćby po trupach, bo wystarczy obejrzeć "Tajemnicze zgony w III RP" na youtubie, żeby włos się zjeżył, Panowie...
avatar
Wydaje mi się, że historię znam i to nawet bardzo dobrze, ale nie tylko dlatego, że jestem magistrem historii. Aktualnego rządu i partii PiS nie ma potrzeby ośmieszać, sami robią to doskonale. O broni "elektro-magnetycznej" nie słyszałem, ale wiem, że Antoni Macierewicz stwierdził rzekome działanie broni elektromagnetycznej w okolicach Legnicy.
Ustosunkowywanie się do pozostałych dyrdymałek byłoby najzwyklejszą stratą czasu.
A jeżeli się zbiera na wymioty na widok Tuska, to życzę skuteczności.
avatar
Zgadzam się z wypowiedzą janka:)PiS to śmieszność,zPutienme mają tyle wspólnego,co wzajene przyjaźnie(kiedy potrzeba,jak z Angela czy krolową angielską)a szabla wciąż za pazuchą.
© 2010-2016 by Creative Media
×