Przejdź do komentarzypastel
Tekst 43 z 213 ze zbioru: międzyczas
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2017-05-16
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2157

szukaj mnie słowem w kolorach jesieni

iskrzeniem kasztanów w zielonych mundurkach

szelestem listowia opuszczonych parków

milczeniem metafor pastelowych wyznań


dotykaj bezmiarem rzepakowych złoceń

ust spojrzeniem ciepłym we mnie się zabłąkaj

wplotę ci we włosy jesiennej miłości

i opowiem o tym jak wierszami kocham

  Spis treści zbioru
Komentarze (6)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Pięknie, poetycko, nastrojowo i jakże odmiennie od jednostronnych komentarzy.
avatar
Tak, bardzo poetycka, subtelna wypowiedź. Żadna ostra diagnoza, lecz muskanie czymś ulotnym. Twoja psychika, von Knoedel lubi płatać figle, ponieważ Ty potrafisz pojechać stanowczym pislamem, ale i w "jidysz" przemówić, kiedy się wkurwisz, i nowoczesną romantyczną poezją, kiedy się rozmemłasz. Jak to godzisz? Ja bym Cię, von Knoedel zawiózł w parę miejsc, gdzie pislam już odniósł zwycięstwo całkowite, to byś zdębiał jak ten kucharz, obiad podając. Zamieniłbyś parę zdań ze swymi przyjaciółmi politycznymi, to byś, bracie, stęknął sobie jak przy porodzie. Przyjadź do mnie na Podlasie, to Cię obwiezę po królestwie pislamu, może deko przejrzysz na oczy?
avatar
Lepiej personalnie. Do mnie docierają stwierdzenia personalne. Jeśli przeczytam kilka takich, to przestanę udawać i skończę z komentowaniem poezji. Sam nie przepadam, kiedy świnie dyskutują o gwiazdach, ale w końcu świnia sama nie zrozumie samych sugestii. Musi być wyłożone jak kawa na ławę.
avatar
Ładny wiersz,przesycony uczuciami,niczym babim latem.
avatar
Arsenie, panowie kumają bardziej, niż Tobie się wydaje. A tak na marginesie, jeżeli piszesz "większość", to ta większość udaje i pojmuje, a nie udają i pojmują. Proponuję ponadto, byś mnie w sposób niezbyt wysublimowany nie zaczepiał i nie prowokował, gdyż będę zmuszony czytać Cię wspak.
avatar
Nastrojowo, jesiennie... taki maj w tym roku.
© 2010-2016 by Creative Media
×