Przejdź do komentarzyO białych różach
Tekst 166 z 254 ze zbioru: Najnowsze limeryki dolnośląskie
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2017-05-27
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2818

O białych różach


Pewien mężczyzna w miasteczku Stróże

w kwiaciarni kupić chciał białe róże.

Kwiaciarka rzekła, co za czort,

jest u mnie tylko drugi sort.

Kupił sort drugi, przezyje dłużej.

  Spis treści zbioru
Komentarze (8)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
To jakie te róże w drugim sorcie? Może żółte? We współczesnej kulturze europejskiej żółta róża jest symbolem przyjaźni, radości, szczęścia i wolności. Pasują jak ulał, nie?
avatar
Krócej,nie dłużej,ale co tam.Brakuje kropeczki nad z:)
avatar
Dziękuję bardzo za komentarze. Anettula ma sokole oczy, więc dostrzegła brak kropeczki. Masz za to u mnie bialuteńką różę, tylko musi się nadarzyć okazja, bym Ci ją wręczył.
avatar
W Wólce Kozadowskiej jest ulica Białej Róży i to dopiero problem dla radnych. Pewnie jeszcze o tym usłyszymy. Na początku lat dziewięćdziesiątych za zetchaenu, gdy wypuszczono pierwsze formularze Pit, na nazwę ulicy przewidziano ponad sześćdziesiąt kratkek. Zachodziłem w głowę, aż znalazłem odpowiedź. Drugiej Pielgrzymki Ojca Świętego Jana Pawła Drugiego Do Polski. Zgadzało się co do sztuki.
avatar
Dawniej śpiewano o białych różach, teraz są rozdawane, jako przejaw zdrowia psychicznego i współczesnej mentalności :)
avatar
Czy teraz, po dobrej zmianie, bukiety ślubne będą z czarnych kwiatów?


:) :)
avatar
Ten gorszy sort jest nie do zdarcia, święta prawda. Mimo że to nim rządzą jak tylko sobie chcą, to statystycznie jedynie on tak naprawdę "wszędzie rządzi".

To T A zagadka piramidy: jeden na szczycie - oczywiście, ten najlepszy! - ale u jego świętych stóp tych gorszych istne mrowie
avatar
Pani Emilio, bardzo dziękuję.
© 2010-2016 by Creative Media
×