Przejdź do komentarzyUsunąć z jezyka skojarzea zle
Tekst 10 z 14 ze zbioru: obyczajowe
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaproza
Data dodania2017-06-05
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2004

Sytuacja w kraju wydaje sie tak nie do zniesienia,  ze Neopatrioci wkrótce zawnioskuja o usunięcie z jezyka polskiego słów, ktore narodowi mogą się źle kojarzyć,  takich jak pisk, spis, pismo, zapis, napis, itp.itd.Bedzie wiec nad czym glowkowac  i  debatowac na wiele kadencji.

  Spis treści zbioru
Komentarze (4)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Obawiam się, że to nie będzie takie proste, chociażby dlatego, że ta sylaba jest powszechnie używana w języku angielskim, który zdaje się opanowała młodzież polska i ona będzie robić pissing bez względu na obwarowania ustawowe. To piss. Zdaje się, że brukselscy parlamentarzyści mają niezły ubaw, kiedy słyszą, że wystąpi PiS. Zdaje się w angielskim to znaczy: siki? Jakież to urocze, nie?
avatar
Napisy PISS ME albo PISSING, PISSING, GO widziałem już dawno temu. Za poprzedniego PiS -u.
Ktoś może chcieć zakazać takich rzeczy, ale na chceniu się skończy. I. co najważniejsze, posłużyć może zaakcentowaniu co najwyżej niechęci. Ale człowiek jest jak woda: ściśniesz go, to wypłynie między palcami.
avatar
Nie sądzę,to typowo polskie słowa.
avatar
Patriotom nie po drodze z neopatriotami??

Hmmm...

Dziwny ten świat
© 2010-2016 by Creative Media
×