Przejdź do komentarzyO nowym pseudoartyście
Tekst 176 z 254 ze zbioru: Najnowsze limeryki dolnośląskie
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2017-06-12
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2857

O nowym pseudoartyście


Pseudoartysta z wioski pod Wleniem

pragnmął znienacka błsdnąć na scenie,

założył więc cylinderek,

myśląc, że ubędzie zerek.

Pozostał błaznem, prysło marzenie.

  Spis treści zbioru
Komentarze (8)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Kiedy przed tygodniem z własnej i nieprzymuszonej woli rozstawałem się czasowo z Publixo, zamieściłem limeryk "O sekcji sekty". Po tygodniu z przykrością stwierdziłem, że przepadł bez wieści. Dlatego, by uzupełnić tę lukę, na szybko skleciłem coś nowego, co nosi cylinderek. Jeżeli też przepadnie, to z pewnością ostanie się cylinderek.
avatar
Nareszcie, Janko. Codziennie rano zaglądam, żeby przeczytać nowy limeryk, a tu nic. Już się martwiłem, że coś się stało. Miło Cię znów widzieć.
A z pseudoartystami tak już, że nawet cylinderek im nie pomoże, chociaż wydawać im się może inaczej.
Pozdrawiam. :)
avatar
Kiedyś z konopi wyskoki filipa,
dzisiaj z cylindra wypłosza królika.

:)

Janko, po urlopie musisz przyzwyczaić się do klawiatury. Jest kilka literówek :)
avatar
Oj, rzeczywiście, pojawiły się literówki. Ale nie będę kasował, niech tak zostanie, kto będzie chciał, zrozumie, jak miało być, pozostałym zaś za chwile wpiszę prawidłowe. A dlatego za chwilę, gdyż mam zasłoniętą treść i muszę sobie to wynotować.
avatar
Koryguję słowa z literówkami:
pragnmął = pragnął
błdsnąć = błysnąć
avatar
Ostatnio bardzo rzadko zaglądam... a tu nowy limeryk, taki... podsumowujący. :)
avatar
Dobrze, że znowu jesteś. Już się bałem, że się wyprowadziłeś.
avatar
Życzą mi tego, ale tego typu życzenia po prostu mi zwisają.
© 2010-2016 by Creative Media
×