Przejdź do komentarzyPotęga ciemnej strony mocy
Tekst 176 z 255 ze zbioru: Czarcie kopyto
Autor
Gatunekbiografia / pamiętnik
Formaproza
Data dodania2017-06-26
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2198

Potęga ciemnej strony mocy


To nie będzie polityczny tekst. Żadnego plucia na dobrą zmianę, więc liczę na to, że nikt tutaj nie będzie miał najmniejszych zastrzeżeń. Żadnego plucia na rząd, ani na kościół. To będzie tekst speedujący czyli dopalacz, ale legalny, ponieważ niematerialny.



Jeśli spisek szaleńców odniesie zwycięstwo nad naszym narodem, to ojczyzna nasza, pogrążona w chaosie, pozostanie bezradna jak przez ostatnie wieki. Kraj, który stoi nad przepaścią ponad trzysta lat i nie potrafi wykonać ruchu ani do przodu, ani w tył, nie zasługuje na szacunek innych narodów. Od trzech wieków ojczyznę naszą toczą loże masońskie, gęste sieci agentów wpływu zaciskają pętlę, którą sami pozwalamy sobie zakładać. Ogłupiani przez działania loży w kraju i za granicą trwonimy naszego ducha narodu. Ta Polska dusza, dusza wielkich władców, wielkich zwycięstw, znajduje się dziś w opłakanym stanie. Sami musicie zdecydować czy chcecie, abyśmy ją całkiem stracili? Pozostali bezdusznym pariasem na peryferiach Europy? Tego chcecie? Być jak bydło? Gdzie polski honor? Gdzie się podziała polska husaria? Dlaczego milczycie? Kim jesteście? A kim byli wasi przodkowie?


W XXI wieku potrzebujemy nowej doktryny. Nie wszyscy jesteśmy katolikami, ale na tym prawdziwie polskim fundamencie musimy budować. Cóż zrobić, kiedy w naszym kościele pojawiają się głosy podważające nasze czysto polskie ideały? Musimy prosić Kościół o uporządkowanie naszej wiary! Musimy wzywać Kościół do pomocy! Ale nie może być przyzwolenia na szerzenie heretyckich poglądów wśród naszych kapłanów! Takie rzeczy doprowadziły do upadku Kościoła w UE. Konsekwencje widać już wyraźnie, a będą one się pogłębiać i nawarstwiać. Trudno powiedzieć, czy Kościół w tych neoliberalnych krajach zdoła się odbudować, czy też przepadnie, aby nadszedł koniec europejskiej cywilizacji!


Czasy są trudne. Pojawiło się w kraju tysiące hochsztaplerów żonglujących słowami jak cyrkowe błazny. Ludzie słuchają ich z otwartymi ustami jakby opowiadali bajki o żelaznym wilku. Nie dajcie się zwieźć wilkom w owczych skórach! Oni wszyscy realizują swoje plany i interesy. Najczęściej to słudzy obcej agentury i lóż masońskich. Jaki interes mają nasi sąsiedzi, to wiemy od setek lat. Jaką pomoc osiągamy, każdy wie z lekcji historii. Musimy wreszcie zrozumieć, że nasz los spoczywa w naszych rękach. Musimy go wziąć w te ręce! Ten kraj potrzebuje Odkupiciela! Ten kraj potrzebuje zbawienia! Zbawcie się wszyscy! Zapytacie jak? Podajcie mi wasze ręce, a zwrócę wam wasz los! Zwrócę wam honor! Siła i honor! Przeżegnajmy się teraz wszyscy, znakiem naszych ojców i matek. Amen.


Wydaje mi się, że w kraju jest liczne środowisko, które potrzebuje jedynie kogoś w rodzaju Goebbelsa. Mam rację? Jeśli Legion rozpuści się powietrzu, może to oznaczać, że właśnie przeczytaliście wstęp do Harry Pottera.

  Spis treści zbioru
Komentarze (3)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Bardzo ciekawie i optymistycznie.. Dwukrotnie popełniłeś błąd, pisząc słowo "kościół" małą literą. Małą literą piszemy tylko wtedy, gdy piszemy o budowli sakralnej. Ale w pozostałych przypadkach pisałeś prawidłowo.
Brakuje przecinków przed: czyli dopalacz, czy chcecie, jakby; zbędne przecinki przed: ani na kościół (Przed "ani" przecinek byłby niezbędny, gdyby po tym spójniku pojawił się czasownik), znakiem.
avatar
Interesujący i inspirujacy do przemyśleń, bardzo tajemniczy, w moim odczuciu tekst, nie wiem tylko, ale nie mogę tego wiedzieć, to wiedza tylko glebiej wtajemniczeni, przez kogo może lub nie może być imspirowany? Pozdrawiam, Legionie!
avatar
Patrzą na kościół, patrzą na boga i nie widzą. Tekst jest w stylu "Mein kampf", a niektóre zdania niemal żywcem przeniesionie, np.: "Jeśli żydostwo przy pomocy swej marksistowskiej doktryny..."

Kaczyński jest słaby, nie nadaje się na polskiego fuhrera, a w tym narodzie jest dziś ogromny potencjał. Może nie na tym portalu, bo tu siedzą same mimozy, ale proszę państwa, weźmy stadiony, weźmy obrońców terytorialnych, weźmy tych patriotów z Radomia. Oni czekają na prawdziwego fuhrera. A ja widzę dwóch, może nawet trzech kandydatów na to stanowisko. Potrzebny jest tylko specjalista od odpowiednich konstrukcji językowych. Potrzebny jest żongler władca emocji. Ktoś, kto potrafi robić z białego czarne i na odwrót. Ktoś kto wyrósł z ludu i go doskonale rozumie.
Tekst jest skierowany właśnie do tych silnych duchem patriotów, aby podnieśli wreszcie głowy i podali ręce swojemu mesjaszowi. Reszta będzie miała tyle do powiedzenia, co... (wszyscy znają to powiedzenie).

No i teraz: wystarczy, że pan Kaczyński osłabnie, podupadnie na zdrowiu - przecież ojczyzna potrzebuje silnego przywódcy, prawda? Wszyscy biali ludzie w tym kraju wiedzą to doskonale: potrzebny jest silny, biały człowiek, który podniesie upadły kraj!On będzie potrzebował sprawnego aparatu propagandy. Skoro tak bardzo pragniecie piekła, to was tam zaprowadzę. To jest plan na co najmniej dziesięć lat.
Iluzja polega na tym, że patrzycie w lewo, a trick odbywa się po prawej, zaś cel strategiczny zna tylko jeden człowiek. A kiedy zatrybi, jesteście już tylko prawdziwym stadem baranów.
© 2010-2016 by Creative Media
×