Przejdź do komentarzyOświadczenie
Tekst 209 z 254 ze zbioru: Najnowsze limeryki dolnośląskie
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2017-07-15
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2949

Oświadczenie


Oświadczył w sejmie poseł z Dąbrowy,

że wnet rozwiążą system sądowy

i utworzą trybunały,

by się dobrze spisywały.

Sąd Ostateczny też będzie nowy.


*Posła z Dąbrowy można z powodzeniem zastąpić posłem rządowym.

  Spis treści zbioru
Komentarze (7)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Jak widać dzieje się w naszej polityce... A tu jak zwykle trafne obserwacje z odrobiną dziegciu.
avatar
Ostateczny też zagrożony:)
avatar
Obawiam się, że już jest po sądzie. Ostatecznym sądzie. Wskazują na to choćby wygnanie z raju, czy potop. Bóg to kawał skurwys...
avatar
Cóż powiedzieć o ojcu, który wystawia swoje dziecko na próbę każąc mu zaszlachtować ulubione zwierzątko? Cóż powiedzieć o ojcu, który szlachtuje swoje dzieci niewyrosłe na jego obraz i podobieństwo? Cóż powiedzieć o ojcu, który w gniewie wypędza swoje dzieci na wieczną tułaczkę?
avatar
Niestety na to wygląda.

Legionie, ależ ten ojciec w końcu złożył się sam (jako swój syn) sobie (ludzkimi rękami) w ofierze, żeby... Tu niestety logika nieco zawodzi, ale możliwe, że wbrew oficjalnej wersji zrozumiał, do kogo jedynie może mieć pretensje. ;)
avatar
Jak sąd sądem,
Nasz kraj nierządem.
avatar
RPO w 2022 r. ogłosił, że - zapewne po ostatnich w nsszym systemie sprawiedliwości głębokich "reformach" - średni czas oczekiwania na wstępne rozpatrzenie sprawy w Warszawie wydłużył się do dwóch lat. Miejmy nadzieję, że nosy minister Adam Bodnar skutecznie te praktyki odwróci.
© 2010-2016 by Creative Media
×