Przejdź do komentarzylitania batalistyczna
Tekst 4 z 11 ze zbioru: w krainie czarów i (r)o(z)czarowań
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz biały
Data dodania2011-08-30
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2956


oszalałam !

pokochałam cię


mój świat runął

i choć ze zgliszcz się podnoszę

drżąc agonalnym nerwem


zbliżam się do ciebie – znikający punkcie

ufam ci – złudna fatamorgano

pragnę cię – zakazany owocu

dotykam cię – astralne ciało

czerpię z ciebie – wyschnięte źródło


kiedyś

biegłam

z rozpalonym sercem na dłoni -

odbezpieczonym granatem w ręku


dziś

kocham cię wszystkim

co ze mnie

zostało


  Spis treści zbioru
Komentarze (8)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
może się tym wierszem jakoś zrehabilituję po tym palcowaniu niewdzięcznym (nie ma to jak kopiuj-wklej); a przy okazji wyjaśnię wierszem co nie wyjaśnione w "ojczyźnie"...janko tak mi wstyd :)
avatar
Piękny i bardzo optymistyczny wiersz. Jednak zdarzyło się coś dobrego. Najbardziej podoba mi się tytuł, jest niebywały.
Przykro mi, ale znowu muszę Cię zawstydzić, lecz nie za wiersz, tylko za Twój komentarz do poprzedniego. Może to też wina klawiatury, a może... "Niewyjaśnione" piszemy łącznie, to imiesłów przymiotnikowy. W tym konkretnym przypadu mogłoby być rozłącznie, gdybyś po "nie" wstawiła czasownik "jest". Ale tak to już jest.
avatar
Temat i treść wiersza swoją drogą, ale jednak należy unikać (i to bez względu na wszystko) takich zwrotów (ogólno obiegowych), jak np. wersy drugi i trzeci, które mówią wszystko i nic.
avatar
Nie przejmuj się Estero tym niewyjaśnionym. Ogólnoobiegowy też piszemy łącznie.
avatar
janko, dziękuję za wskazywanie pomyłek; można wierzyć, można nie wierzyć, ale nie mam najmniejszych problemów z pisownią, za to ogrooomne - z poskramianiem chaosu (mam w sobie pokłady niecierpliwości i takie małe (?) ADHD)
avatar
...pisanie "na żywo" ma swoje słabości, napisało Ci się Janko "przypadu" i choć nie jest to błąd to właśnie jest przykład takiego prze- lub nie- dopalcowania :):):), jakie (przez oczywiście nieuwagę) zdarzają mi się; zwracajmy sobie może uwagę na błędy tylko w utworach...
avatar
Bardzo dobrze napisany wiersz,zkazany owoc smakuje najlepiej,a i wybuch namietnosci jest ok,chociaż wybuchy są różne.
avatar
Ja już pisałam- błędy wynikają jednak z pisania na komputerze-myśli skaczą jak literki.
© 2010-2016 by Creative Media
×