Przejdź do komentarzyWolne media
Tekst 9 z 13 ze zbioru: Głos Legionów
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaproza
Data dodania2017-07-21
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2511

Wolne media


Wolne media to ostatni przyczółek demokracji i wolności, jeszcze niezdobyty przez Świadków Prawa i Sprawiedliwości.

Z tego miejsca chciałem podziękować wszystkim użytkownikom Publixo za zmasowany atak na bestię pchającą Polskę w kierunku mroków średniowiecza, w kierunku Azji.

Aby powstało miejsce dla negocjacji musimy pokazać pazur. Musimy pokazać gotowość do konfrontacji, a może nawet do ofiar. Nie będzie bestia przejmować się słabym przeciwnikiem. Nie powstrzyma jej bierny opór. Wilki muszą znaleźć się także po naszej stronie. Jeszcze Polska nie upadła, póki my żyjemy!

  Spis treści zbioru
Komentarze (17)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Tratata, trututututu! Wpierw, Legionku miły, wylecz sobie ten pazur ze zastarzałej grzybicy. Stóp oraz paznokci. Proces długotrwały, ale opłacalny.
Polecam "Manuka Oil". Identycznie śmierdzi g****m :p Na łące ;-))) Jak rzadko już spotykany krowi placek :-D :-D :-D
avatar
Stoisz na przegranej pozycji, Befano. Bowiem PiS tak czy inaczej upadnie. Jeśli nie obali go suweren, to obali go nowy mesjasz, u boku którego sam stanę, aby pokarać skarlałe plemię. Ale wówczas już nie będzie miłosierdzia. Wszyscy zapłacą cenę. Ty możesz jedynie dokonać wyboru mniejszego według Ciebie zła, póki jeszcze nie musisz obgryzać paznokci. A zapewniam Ciebie, że ja ich obgryzać nigdy nie będę, ponieważ wilki tego nie czynią.
avatar
Masz rację, pazur trzeba pokazać, w ogóle nie ma co przebierać w środkach. A Befcia o grzybicy to, zdaje się, z doświadczenia pisze - może warto posłuchać.
avatar
Brawo, Legionie! A może te paznokcie dałbyś do obgryzienia jakiejś doświadczonej damie?
avatar
adk:
, 8 min. temu (19:01)
"Masz rację, pazur trzeba pokazać, w ogóle nie ma co przebierać w środkach"

Nie mam na myśli oczywiście mordowania, bicia, czy tym podobnych elementów walki. One mogą wynikać wyłącznie z prawa do samoobrony. Nie mniej jednak popieram stosowanie podstępu, zakładanie wnyków na szkodniki, oraz kopanie w tzw. miękkie podbrzusze.

Najefektywniejszymi metodami walki z każdą żenującą zmianą są:
pressing,
okazywanie liczebności,
sabotaż.
avatar
Na ogół pewnemu "adk" staram się nie odpowiadać; tu jednak widząc czyjąś mądrość inaczej, to nie omieszkam skorzystać z przysługującej mi okazji:
"befcia" coś niecoś zna się na zielarstwie, jeżeli przez 5 lat współredagowała "Echa Innej Medycyny" w "Echu Krakowa", a nawet wydała zielarsko-poetycki tomik, który m.in. podarowała w/wym. "adk".
A co do grzybicy? Wystarczy jedynie spojrzeć na zarośnięte brudem kopyta niejakiego nnnnaaaad reeddddaktora pewnej gazety wymiotnej, żeby wyrobić sobie - nie będąc wcale lekarzem - odpowiednią opinię.
avatar
Wprawdzie uważam, że z podstarzałymi, ociekającymi jadem raszplami, które z choćby pozorami rozumu, nie mówiąc już o przyzwoitości, rozstały się, zanim zdążyły się dobrze zapoznać, nie powinno się dyskutować, czasem może warto jednak zrobić wyjątek.

O wiedzy befki na temat zielarstwa się nie wypowiem, bo skąd niby miałbym wiedzieć. Ale przecież nie o tym pisałem, a odniosłem się jedynie do jej złośliwości pod adresem Legiona.

Co zaś do owego redaktora, to rozumiem, że też befcia sprawdzała. Jakiś fetysz czy co? Cóż, różne rzeczy różnych ludzi podniecają. Nie wnikam.
avatar
Oj, żebyście Państwo zobaczyli kopyta fanatyków dobrej zmiany, którzy popijając wiśniówki po pięć złotych, lub po sześć złotych, dyskutują o rozliczaniu złodziei i łobuzów, to byście przestali narzekać.

Osobiście moczę kopyta co najmniej raz dziennie ze względów praktycznych: niemoczone przeszkadzają ludziom przy jedzeniu. Ale znam ludzi, którzy się delektują. Zarówno kobiety, jak i mężczyźni, mówią, że czuć chłopem w domu. Dobry dom taki, chłopskiego aromatu pełen.

Piekielny przepis na grzybicę, to chodzenie po rozżarzonych węglach i polewanie grzybów uryną. W niej jest siarka. Dla lwów i lwic salonowych, zielarstwo, jak wskazała Befana i wszystkie spalone wiedźmy przed nią. Z tego co pamiętam, nawet profesor Wilczur, który popadł w znachorkę, miał z tego tytułu kłopoty.
avatar
Nie widzę by media były zagrożone tak jak za PO.
Teraz mamy do wyboru do koloru.
Przypominam że za PO - nie było nawet niezależnego programu w TV (oprócz warto rozmawiać) , dopiero po protestach i marszach zezwolono na TV Trwam - tak było. Dopiero teraz są wolne media.
Nie wierzę też byś legionie nie był tego świadomy.
avatar
Kiedy w roku 2008, ojciec Rydzyk ubolewał nad piętrzącymi się przeszkodami przed jego rozgłośnią, na brak zasięgu RM, dużo podróżowałem, słuchając w aucie radia. W praktyce wyłącznie jednej stacji: Radia Maryja. A to dlatego, że kiedy wyjechałem za miasto, nie mogłem złapać żadnej stacji, prócz RM. Odbierała wszędzie: na wioskach, w lasach, w górach i dolinach. Dlatego się nasłuchałem do oporu wszelkiego rodzaju fantastycznych audycji nadawanych przez ojca dyrektora.

Przyznam, że po raz pierwszy zetknąłem się z RM jeszcze na studiach. Otóż wspólnie z koleżankami i kolegami studentami spotykaliśmy się, aby słuchać audycji nadawanych z Torunia. Wszyscy rżeliśmy w trakcie jak kobyły, zaś na drugi dzień większość z nas miała zakwasy w przeponie. To są naprawdę bolesne wspomnienia.
avatar
TV Trwam niezależnym medium?! Ups, mam to traktować jako dowcip polityczny?
Pamiętam jeszcze dobrze, że zachodnioniemiecki wymiar sprawiedliwości poszukiwał Rydzyka za sprawę z radiem Radio Maria Internationale. Właściciele niemieccy poszli do więzienia, Rydzyk ukrył się na pół roku w niemieckim klasztorze, a potem potajemnie czmychnął do Polski, gdyż akurat otworzono granice... Tam nauczył się machlojek z finansami...
avatar
Karykaturalny przykład wolnych mediów to TVP Info. W minioną niedzielę, kiedy w Warszawie trwała wielka manifestacja, o godzinie 17.00 podano informację, że przerywają jej transmisję, gdyż manifestacja się zakończyła. A trwała ona jeszcze dobrą godzinę. Inny przykład wolnych mediów to wypowiedź jednej z reżimowych dziennikarek TVP Info, która twierdziła, że Kaczyński tak emocjonalnie zareagował w sejmie, gdyż poseł Borys Budka kpił sobie z jego brata. A to właśnie Borys Budka mówił do szeregowego posła Jarosława, że prezydent Kaczyński nie dopuszczał do łamania konstytucji. A szczytem karykaturalnych wolnych mediów jest coniedzielny program w TVP Info o godz. 9.50. Tam to już Rachoniowa prawda płynie najpełniejszym nurtem. A reżimowy dziennikarz uzurpuje sobie prawo wyznaczania przedstawicieli partii zasiadających w parlamencie, którzy mogą wziąć udział w jego programie. W minionym tygodniu nie zgodził się na posła Szczerbę, na czym skorzystał Włodzimierz Czarzasty, gdyż udało mu się zająć miejsce przewidziane dla PO.
A chyba byłoby dobrze, gdyby Rozar miał w tej stacji autorski program. Wtedy to dopiero była gówno prawda.
avatar
Arsene, tym razem zgodzę się z tobą, cytuję: "z takimi telewidzami, którzy oglądają tylko jeden skompromitowany dawno kanał prywatnej telewizji, nie warto rozmawiać".
Rydzyk swoją dawno skompromitowaną, prywatną "tv trwam" sfinansował na różnych machlojkach finansowych, w tym na pieniądzach przeznaczonych na ratowanie stoczni gdańskiej.
Przy okazji zapytam - czy tę telewizję prywatną oglądasz, Arsene?
avatar
No, jeszcze jest stacja, w której występuje ten orator, który lubi ruchać pijane kobity i gadał, żeby każdy, kto nie wykorzystał pijanej kobity, ciepnął w niego kamieniem.

I jeszcze stacja, w której występuje ten polski mułła, który zwalcza Pony, namawia, żeby się masowo pierdolić bez zabezpieczeń, rozmnażać jak króliki i krytykuje papieża lewaka.

Bardzo dobre są programy w tych stacjach, w których biorą udział w/w.

Jeszcze jest taki, co bardzo się ślini w trakcie występowania i ma żydowskie nazwisko, ale to prawdziwy Polak patriota, specjalista od listy dłuższej niż lista Schindlera.
avatar
Jeżeli ktoś twierdzi, że media są podstawą demokracji, to powinien spotkać się ze swoim psychiatrą. Jeżeli ktoś nie jest w stanie pojąć, że 85% mediów w Polsce należy do Axela Springera, to uważam, że na psychiatrę już jest za późno... ale w sam raz na kaftan i odosobnienie.
Polska niezależna, to Polska bez Rosji i Niemiec.
I taki kierunek obrali rządzący. Nie będzie nas Rosja szantażować gazem ziemnym, Niemcy zaprzestaną tworzyć neokolonializm w Polsce. Niemcom bardzo po drodze jest, aby Tusk został przywódcą Polski. Wtedy LOTem zawładną Niemcy, stoczniami, tanią siłą roboczą Wschodniej Afryki w Centrum Europy. Będą nam sprzedawać rosyjski gaz po cenie wynegocjowanej przez Premiera Pawlaka. Będą budować swoje fabryki w Polsce i za niedługo zrobią z Polski Prywatny Folwark IV Rzeszy, Podobnie, jak Stalin, a potem Breżniew... PRL, czyli Prywatne Ranczo Leonida. Tego chce Legion, Polak z krwi i kości... no może trochę więcej kości, bo krew jakaś serwilistyczna, tylko powód mi nieznany. Wystarczy włączyć TVN i kiedy słucha się tych antypolskich hien i lisów, to widać, jak na dłoni, kto finansuje piątą kolumnę niemieckiego PANA. A co do słuchania stacji radiowych, to wystarczy ich nie słuchać. Ja nie słucham RM i nie jest mi to potrzebne, bo mam swój rozum. Czy dlatego, że wódka jest w sklepie, to każdy ma zostać alkoholikiem? Z pewnością NIE! Jestem za POLSKą, za polskimi stacjami, które nie należą do obcego kapitału. Dlaczego? Bo mam świadomość, że Niemcy chcą nami zawładnąć ekonomicznie i to, co chciał osiągnąć Hitler, osiągną przy pomocy wojny ekonomicznej, która trwa w najlepsze. A wtrącanie się Niemców i EU w niezbywalne sprawy Polski, dowodzi, że walka o wschonią kolonię europejskiej Afryki rozgrywa się realnie. Zostawcie Polskę dla Polaków, a reszta do Niemiec.
avatar
Ależ von Knoedel! Ja nie mam nic wspólnego z Axelem Springerem, a jakież haniebne teksty wypisuję, nie? Coś mam z głową i należy mnie się odosobnienie i kaftan! Brawo! Spieszta się budować te miejsca odosobnienia dla milionów animalnych Polaków, bo jak nie zdążyta, to weźmie się za was jeszcze lepsza zmiana, która wyrasta na pisowskiej patologii. Wówczas już nie będzie gadek o kaftanach, lecz o piecach.

I powiem Ci, von Knoedel, że jestem tak nabuzowany, że kto wie, czy jesienią nie podejmę się szkoleń i pisania przemówień dla prawdziwych polskich faszystów, skoro tak wam spieszno do piekła.
avatar
Wolne media

(patrz tekst i wszystkie tytuły)

gwarantuje nam nasza polska Konstytucja

K R O P K A

Kto ma problem z jej /Konstytucji/ rozumieniem, powinien wrócić do zerówki
© 2010-2016 by Creative Media
×