Przejdź do komentarzyDylemat rozbitka (fraszka)
Tekst 27 z 130 ze zbioru: Fraszki
Autor
Gatunekpoezja
Formafraszka / limeryk
Data dodania2017-08-17
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2042

(dawno mi już żadna fraszka nie przyszła do głowy... aż przyszła. Na szczęście nie jestem rozbitkiem ani nie muszę... tyle że mogę, jak każdy, kiedyś znaleźć się w sytuacji pierwszej /znikoma możliwość/ lub w drugiej /jest na to duża szansa, chociaż wolę ją jak najdłużej odsunąć w czasie/ ;)


Nawet viagra nie pomoże,

gdy partnerki nie da morze.


  Spis treści zbioru
Komentarze (12)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Oby więc morze było wobec wszystkich rozbitków łaskawe. ;)
avatar
Hardy, świetnie. Spointuję to, inaczej:
Bardzo długo czekać może,
kiedy morze dać nie może.
avatar
bardziej podoba się Janka w zw. z morze, może :)
avatar
Dzięki za komentarze.
... a jeżeli puenta lepsza od fraszki, to tym lepiej, znaczy - komentator się przyłożył :)
avatar
wróżka o niebieskiej twarzy
rozsadza serca babiarzy
avatar
Fraszka dla nowoczesnych Robinsonów, czy tam Piętaszków. Swoją drogą jakież to niepoprawne politycznie dzieło... Szczęściem Defoe nie był Polakiem i nie trzeba go wciągać na bogoojczyźnianą listę hańby.

Za to Twoja fraszka, Hardy, jest jak najbardziej poprawna. Viagra, to przecież nie tabletka "dzień po", przeciwnie - służy prokreacji. Zaś słowo partnerka brzmi dość naturalnie, choć co prawda nie żona. Dorzuciłbyś jeszcze wers z księdzem, który przybywa na galerze, by udzielić sakramentu i byłoby cacy.
avatar
Świetne! Zatem gdy zapytają: Co byś ze soba zabrał na bezludną wyspę...? No i wiadomo :)
avatar
Dylemat rozbitka:
gdzie ta kobitka??
avatar
Tylko dwa zdania a tak wiele mówią:-)))
avatar
Gruszka, gdy zapytają, odpowiem - partnerkę. Wtedy viagra i tak niepotrzebna :)

Emilio, i w tym problemat,
że rozbitkowej brak,
gdy nowej burzy nie ma ;)

Anettulo, czasem lubię w minimum słów zawrzeć maksimum treści :)
avatar
Prawidłowa odp. Choć niektórzy pewnie by odpowiedzieli - /partnerek/ ;)
avatar
... już tak się zdarzało w historii... Ziemia ma ograniczone zasoby, do tego nierównomiernie rozmieszczone ;)
© 2010-2016 by Creative Media
×