Przejdź do komentarzyZwierzenia
Tekst 1 z 1 ze zbioru: Fragmenty utworów
Autor
Gatunekobyczajowe
Formaproza
Data dodania2017-09-20
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1320

...I wiesz co jest w tym wszystkim najgorsze? (...) Że ja nadal każdego dnia, każdej godziny, każdej minuty i k...a każdej pieprzonej sekundy mimo wszystko myślę tylko o Tobie…

I wcale tak nie jest, że czas leczy rany, że nabiera się dystansu, że to mija. Bo to właśnie ten czas spędzony bez Ciebie, z dala od Ciebie jest najgorszy, bo wtedy myślę, wspominam, odtwarzam, jakby w głowie włączyła mi się funkcja repeat. I zastanawiam się, co robisz. Co zjadłaś. Czy dojechałaś bezpiecznie. Czy śpisz. Czy może nie możesz spać, tak jak ja. I nie mogę tego wszystkiego wyrzucić z głowy, choćbym chciał, choćbym się ulał do nieprzytomności... I książka już tak nie wciąga, i film z HBO nie zachwyca.

 

I tylko wtedy, kiedy byłaś ze mną, nie miałem trosk i zmartwień, tylko wtedy nic innego się nie liczyło. I choć wiem, że nic między nami nie było i nawet nigdy też nie będzie – to właśnie tego brakuje mi wciąż. Ciebie mi brakuje… Żyć w nicości, szczęśliwej nicości bycia obok Ciebie i być szczęśliwym… dla ciebie… tak po prostu. 


------------- 

z mojej najnowszej książki `Master Stengraf i synowie`


  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×