Przejdź do komentarzyMorduluje w natarciu
Tekst 32 z 255 ze zbioru: Czarcie kopyto
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2017-11-10
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1867

Morduluje w natarciu



Mordolujami nazywam pieszczotliwie obrońców nienarodzonych bękartów z gwałtu i płodów obciążonych poważnymi wadami genetycznymi. Osobiście nic nie mam przeciwko takim bękartom, ani kalekim dzieciom. Nie będę ganiał za nimi krzycząc: Benek! Bękart! Już nie te lata. Nie będę gadał jak Mikke, że kalectwo nie powinno wychodzić na dwór, bo psuje walory estetyczne krajobrazu. Mi nie psuje. Natomiast będę się tarzał ze śmiechu przyglądając się, jak mordoluje przebierają nóżkami, jak kombinują, żeby później bachory miały ubaw, a esteci absmak.


Ponieważ dobra zmiana nie podjęła jeszcze decyzji o budowie wielkiego muru na zachodniej i południowej granicy Polski, co by rozwiązało wszelkie problemy trapiące jej miłośników: począwszy od uchodźców, poprzez odpływ kapitału, płodów ludzkich, a skończywszy na zatrzymaniu w kraju młodych parobków zasuwających na rencistów i emerytów, zaś wzdłuż niezabezpieczonych granic co kilometr pełną parą nakurwiają gabinety aborcyjne, morduluje co rusz podsuwają nowe pomysły prokuraturze krajowej. Właśnie wymyśliły, żeby skazywać na trzy lata więzienia kierowców wożących ciężarne do gabinetów aborcyjnych. Obawiam się, że jak to wejdzie, to ciężarne kobiety będą musiały zapierdalać pieszo setki kilometrów, żeby pozbyć się balastu. Obawiam się, ponieważ sporo jeżdżę po kraju, a jak te brzuchate kobiety, których ze strachu nie wpuści do samochodu żaden kierowca, zaczną pieszo pielgrzymować na zachód i na południe, to ja przypadkiem jakąś potrącę. Takie coś pewnie będzie podlegać pod ludobójstwo? Strach się bać! Ale to jeszcze nie wszystko. Trzy lata ma być za podanie ciężarnej telefonu do ginekologa! Trzy lata za pomocnictwo! Będzie ciężarna jak trędowata. Nikt się do niej nie zbliży ze strachu, a morduluje dostaną orgazmów.

  Spis treści zbioru
Komentarze (5)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Legionie, treściwie i wyjątkowo pikantnie. Rozumiem Ciebie, że nic nie masz przeciwko bękartom. Ale dlaczego osobiście; to jeden z najbardziej popularnych przykładów tautologii. No i zwyczajowo trochę potknięć interpunkcyjnych. Przypominam, ze przed imiesłowami przysłówkowymi (idąc, robiąc, siedząc, pisząc, donosząc) stawiamy przecinki.
avatar
W punkt, celnie.
Nie wiem tylko, czy przejęzyczenia czy świadomie: - w tytule oraz dwukrotnie w tekście są "morduluje", dwa razy zaś "mordoluje". Przyjmuję jako prawidłowy neologizm to drugie.
avatar
A moim zdaniem gdyby nawet 1 promil lub jeszcze mniej ciąż było skutkiem gwałtu, to też powinien to być wielki problem, a sprawców gwałtów lub nawet popleczników gwałcicieli powinno się kastrować.
avatar
Trafnie uchwycony problem.
avatar
Tak. Dziękuję wszystkim. Absurd goni absurd.
© 2010-2016 by Creative Media
×