Przejdź do komentarzyWin darowanie
Tekst 41 z 189 ze zbioru: Garb
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2017-11-11
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1998

Ten co odwraca od ofiar

Zabitych lub oszukanych

Tych słabych co stracili

Życie postawiwszy na szali


Ten co ze  zdrajcą

Ustawia w szeregu

A nie mści zdradzonych

O świcie


Temu na równi

Stawiać winniście

Na rynku

Szubienicę


  Spis treści zbioru
Komentarze (9)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
...na równi brzydzę się obiema stronami, co nie zmienia faktu, że Donald T. to ście... .
avatar
Ładnie się chłopcy bawicie!!!
avatar
Rozarze, zgłosiłam ten tekst do skasowania.
Nawoływanie do wieszania na szubienicy? Nawet jeśli to jest jakaś twoja przenośnia, brzmi bardzo groźnie. Za to ludzi wsadzali też i do więzienia.
avatar
...wolność słowa, usunie autora w niebyt..
avatar
Poprawność polityczna powinna być surowo zakazana.
Raz że ogranicza w sposób poważny oraz globalny zdolności intelektualnego rozumowania, analizy ale i co najważniejsze świadomości.
Skutki owej poprawności już czynią spustoszenie w krajach zachodu nie czyniąc ich lepszymi a wręcz odwrotnie -barbaryzując.
Tak więc wnoszę by osoby zakażone tą gangreną były poddawane intensywnym zabiegom dokształcania a po procesie leczenia powinny przejść kwarantannę .
Porównać tą epidemię można jedynie do masowego akceptowania i popierania komunizmu.
CZŁOWIEK MA MYŚLEĆ !!! Bo to czyni go człowiekiem
Homo sapiens
avatar
...zachód Europy, eutanazja z nierozsądku..
avatar
Rozar! ty masz myślenie zawężone, Nie myślisz szerzej.

Myślisz czasem.
avatar
Tytuł "Win darowanie" (z cyklu "Garb" - patrz na-głów-ki!!) - to przecież fundamentalny nakaz religii chrześcijańskiej z tym symbolicznym drugim nadstawionym policzkiem w tle.

Wiersz jest doskonałą w każdym wyrazie zamierzoną prowokacją intelektualną, w której przekaz łamie sobie kark na tytułach. Winy wszelkie jako społeczeństwo katolików odpuszczamy, a garb się nosi dożywotnio - i w pokorze.
avatar
"Zrozumieć - to przebaczyć" /A. Szaniawski/
© 2010-2016 by Creative Media
×