Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 4,4-6
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2017-12-02
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1559

`Abel także złożył ofiarę z pierworodnych trzody swojej i z tłuszczu ich` Czyli Abel nie negował i nie manipulował rzeczywistymi faktami, bo złożył krwawą ofiarę - nośnik informacji o śmierci w zastępstwie człowieka (Rdz.4,10) Z pierworodnych trzody swojej i tłuszczu ich, czyli informacji ich. Analogicznie do pierwszego stworzonego człowieka- źródło zakłóceń w systemie duchowo - informacyjnej całości. Zjedzonym owocem banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz.1,29-30) `A Pan wejrzał na Abla i na jego ofiarę` Czyli Wszechmogący zobaczył zakryty owoc banana bez nasienia w obrazie holograficznym Abla i w całym uniwersum holograficznym. Jego krwawą ofiarę - nośnik informacji o śmierci w zastępstwie człowieka- źródło zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją. `Ale na Kaina i na jego ofiarę nie wejrzał;` Bo nie zakrył owocu banana bez nasienia w swoim obrazie holograficznym i w całym uniwersum holograficznym. Krwawą ofiarą - nośnik informacji w zastępstwie człowieka - źródło zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją ( Rdz4,10) `wtedy Kain rozgniewał się bardzo i zasępiło się jego oblicze` Czyli wtedy gdy negował i manipulował rzeczywistymi faktami. I nie złożył krwawej ofiary - nośnik informacji o śmierci w zastępstwie człowieka - źródło zakłóceń zjedzonym owocem banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt ( Rdz1, 29-30) Rozgniewał się bardzo i nie ludzkie stało się jego oblicze.` I rzekł Pan do Kaina:`Czyli słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji. `Czemu się gniewasz i czemu zasępiło się twoje oblicze ?` Czyli Wszechmogący łagodnie pyta Kaina, czemu negujesz i manipulujesz rzeczywistymi faktami i czemu wtedy gdy negujesz i manipulujesz rzeczywistymi faktami gniewasz się, i nie ludzkie staje się twoje oblicze ? (Rdz.4,4-6)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×