Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 6,1-3
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2017-12-06
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1572

`A kiedy ludzie` Czyli ukształtowane funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzaje informacji w formie energetycznej z formą ruchu we wszechinformacji ` zaczęli rozmnażać się ` Czyli kontynuowali cykliczność aktu i procesu rozradzania się ` na ziemi ` Czyli rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ` i rodziły im się córki ,` Czyli kontynuowali kilkukrotnie akty i procesy rozradzania się i rozmnażania się. Ukończone urodzeniem ukształtowanych funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzajów informacji w formie energetycznej. `ujrzeli synowie boży, ` Czyli zobaczyli ukształtowane funkcjonalnie rodzaje informacji słowem Wszechmogącego Boga ` że córki ludzkie były piękne ` Czyli że ukształtowane funkcjonalnie rodzaje informacji były o estetycznym wyglądzie ` Wzięli więc sobie za żony te wszystkie, które sobie upatrzyli ` Czyli wzięli więc sobie za żony te wszystkie, które były dla nich atrakcyjne.` I rzekł Pan:`Czyli słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Wszechmogącego zamieszczony w wirowej formie energii ` Nie będzie przebywał duch mój w człowieku na zawsze, ` Czyli nie będzie stworzona moją twórczą myślą - wirowa forma energii przebywać w ukształtowanym funkcjonalnie rodzaju informacji wiecznie ` gdyż jest on tylko ciałem ` Czyli rodzajem informacji w wirowej formie energii.` Będzie więc życie jego trwać sto dwadzieścia lat`. Czyli będzie więc stworzona twórczą myślą - wirowa forma energii dla nośnika rodzaju informacji jego, trwać określony czas. ( Rdz. 6,1-3)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×