Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 18,31-33
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2018-01-12
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1432

`Rzekł: Oto ośmielam się Jeszcze mówić do Pana:` Czyli i rzekł Abraham: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji, świadomej śmiałości mowy słów Abrahama do Boga Wszechmogącego, Abrahama `Może znajdzie się tam dwudziestu. I odpowiedział: nie zniszczę ze względu na tych dwudziestu` Czyli może znajdzie się w mieście - państwie Sodomie dwudziestu ludzi, którzy nie negują i nie manipulują rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego. I odpowiedział Bóg Wszechmogący: Nie zniszczę miasta - państwa Sodomy ze względu na tych dwudziestu ludzi, którzy nie czynili falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją. I nie poniosą śmiertelnych konsekwencji `I rzekł: Niech nie nie gniewa się Pan, proszę gdy jeszcze raz mówić będę: Może znajdzie się tam dziesięciu. I odpowiedział: Nie zniszczę ze względu na tych dziesięciu` Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abrahama: Niech nie gniewa się Bóg Wszechmogący, prosi Abraham gdy kolejny raz mówić będzie: Może znajdzie się w mieście - państwie Sodomie dziesięciu ludzi, którzy nie negują i nie manipulują rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego. I odpowiedział Bóg Wszechmogący: Nie zniszczę miasta - państwa Sodomy ze względu na tych dziesięciu ludzi, którzy nie czynili falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją. I nie poniosą śmiertelnych konsekwencji.` I odszedł Pan, gdy skończył rozmowę z Abrahamem.` Czyli i odszedł Wszechmogący do wymiaru źródła informacji, gdy skończył z Abrahamem wstawienniczy dialog z hipotetyczną liczbą ludzi w mieście- państwie Sodomie, którzy by nie negowali i nie manipulowali rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego. I nie czynili by falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją. I by nie ponieśli śmiertelnych konsekwencji. ` Abraham zaś wrócił do miejsca swego` Czyli Abraham natomiast wrócił do dąbrowy Mamre-Amoryty pod Hebronem ( Rdz.18, 31- 33)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×