Przejdź do komentarzynajdłużej wstrzymany oddech
Tekst 43 z 57 ze zbioru: Last minute
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz biały
Data dodania2013-10-10
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2920


jak wstrzymany oddech

wyodrębniona samotność

milczenie

w powietrzu gęstym od niedomówień


roztapiam się w chwili

gdy dotykasz myślami

miłość

do której nie umiałeś dojrzeć

  Spis treści zbioru
Komentarze (7)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Wrzos - miło czytać :)
Medicusku - chyba masz rację, ale tu już nie mogę poprawić. Dzięki :)
avatar
Wiersz przepiękny, a medicus ma rację. Potrzebny jest tam dopełniacz, czyli "miłości".
avatar
Do tykasz sedna, Ajw. Bezdech to chwila, jakby się serce zatrzymało. Piękny!

Dla mnie też forma dopełniaczowa bardziej przemawia. Z poprzedzającego i następującego wersu logicznie wynika, że "miłości".

Co myślisz, Ajw, gdyby zmienić nieco tytuł? W pierwszym wersie prawie się powtarza.

Pozdrawiam :)
avatar
Długo myślałam nad tytułem, bo mnie również nie podobają się powtórki, ale widać walnęło mnie dziś wielkie pudło i nic nie mogę wymyślić ;)
Co do formy dopełniaczowej - to stoję teraz w rozkroku miedzy `kogo czego" i "kogo co", bo z jednej strony bardziej pasuje "miłości`, a z drugiej lepiej by wyglądało, gdyby `miłość` i `milczenie` było w jednakowej formie. No i sama nie wiem co zrobić z tym fantem? :)
avatar
Może "Bezdech"?

Twoje dzieło i najlepiej wiesz, czy w ogóle coś zmieniać. I tak bardzo mi się podba :)
avatar
Niedojrzałość do miłości (bo o niej tu mowa w tym erotyku) dotyka milionów samotnych matek i ojców.

To dziecinada, niewarta co prawda jednego oddechu,

za którą jednak płacisz przez całe swoje życie
avatar
5 minut kochania
I już jest Hania!
© 2010-2016 by Creative Media
×