Przejdź do komentarzywyobrażenie
Tekst 1 z 2 ze zbioru: rozmarzenie
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz biały
Data dodania2013-11-26
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń2295

deszcz wpada w wodę w strumyku

strumyk płynie w jesienne barwy przybraną doliną


wypelniony kamykami

rozbija się o nie woda tworząc muzykę


na koncu pojawia się wodospad

wodospad najskrytszych uczuć, pragnień


stojąc na krawędzi,

patrząc w dól

można dostrzec Tęczę,

ktora powstała z mgiełki marzeń

zmieszana z odrobiną nutki pragnień

jeden krok i możesz znalezć się w melodii jej barw

  Spis treści zbioru
Komentarze (5)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Młodzieńczy to wiersz. Czuję w nim świeżość myśli.
Moim zdaniem dobrze byłoby jeszcze popracować nad nim. Zbyt często powtarzają się słowa - strumyk, wodospad, barwy, pragnienia. Niektóre zapewne są zamierzone, ale mimo to czytelnik potyka się o nie.
Poza tym zawiera ładne, ale banalne, "makatkowate" wyrażenia jak na przykład "wodospad najskrytszych uczuć", "mgiełkę marzeń".
Słodki obraz, ale jak dla mnie przesłodzony. Za dużo w niej barw, pragnień, tęcz, marzeń i melodii. Ale na pewno znajdzie dużo fanów, gdyż jest bardzo odprężający.
avatar
Dziękuję bardzo za komentarz i wskazówki. Byłam ciekawa co inni powiedzą po przczytaniu. Wcześniej nie miałam okazji podzielenia sie nim z kimś kto mógłby powiedzieć co o nim myśli i go ocenić.
avatar
Podobnie jak Lilly odczuwam trochę przesłodzenia w obrazie. To jednak sprawa indywidualnego odbioru :)
Natomiast w ostatnim wersie proszę poprawić błąd. Powinno być: "znaleźć".
avatar
Tak jest błąd. Powinno być "znaleźć" ale nie mam pojęcia jak edytować już dodany tekst. Dziękuję za komentarz.
avatar
Nic więcej nie dodam. Poprzednicy napisali wszystko. Edytować się nie da, trzeba więc dokładnie przeczytać przed kliknięciem w "zapisz". Można dokonać poprawek, ale zanim pojawi się pierwszy komentarz. Należy wówczas kliknąć w moje utwory, następnie w zieloną strzałkę przy danym tekście. Wtedy można dokonać zmian, a potem ponownie zapisać.
© 2010-2016 by Creative Media
×