Go to commentsHalo? Dobra zmiana?
Text 70 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrehumor / grotesque
Formprose
Date added2017-12-07
Linguistic correctness
Text quality
Views2197

Halo? Dobra zmiana?



Dzwonię do was z Madison, to jest w stanie Wisconsin, jak kiszone ogórki. Co prawda, w Ameryka zgniłego się nie spożywa, ale pozdrawiam wszystkie Polaki! Nareszcie Polska, kraj moje przodki, wstała z kolan. Bóg zapłać! I szczęść wam Boże, wszystkie Polaki! Amerykańska suweren wie, że polska suweren też chciałaby być State. Taka europejska stan ameryki północnej. Wszystko ok, ale wy nie musicie być, jak Ameryka za czasów wojna secesyjna! No, bo jak u was ludzie będą się prać, to kto obroni USA przed Rosja? Wy musicie przeżyć, inaczej kto będzie u was sprzątał ten radioaktywny opad po wojnie? Pozdrawiam wszystkie Polaki i dużo siły życzę. Aniela Zapolska zza oceanu.



  Contents of volume
Comments (5)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Bardzo ciekawe wizje. Ale kto ma wizje, powinien iść do lekarza (zdanko Helmuta Schmidta).
Czy tu też szykujesz cykl z Anielą Zapolską?
avatar
Halo? Polska suweren?

Witam ponownie, ja z Madison, Aniela Zapolska. Chciałam tylko sprostować, bo niektóre ludzie podnieśli krzyk w sprawie tego radioaktywnego opadu, a przecież Polaki mają ogromne doświadczenie przy amerykańska azbest. Oni tę branżę opanowali w cała USA. A skoro zjedli zęby i zdrowie na amerykańska azbest, to i z radziecki opad dadzą radę. Ja się tylko martwię, żeby Polaki przetrwały to nagłe ocieplenie. Potem już pójdzie jak z płatka. Przyjdzie pomoc ze wszystkie States dla Polska. Woda, konserwy, koce i kiszone ogórki. Wszystko, co Polakom trzeba. Poza tym, chcę powiedzieć Polakom: nie przejmujcie się żadna wojna. USA cały czas bierze udział w wojnach na całym świecie.
avatar
Hehe, cudownie oddałeś amerykański polski. I mentalność amerykańskich Polaków.
avatar
Pychotne polskie w dębowych beczkach ogórki kiszone płynęły tysiącami ton do naszego Wielkiego Brata za Atlantyk, a na środku oceanu te jakżeż pyszne ogórki wszystkie co do ogórka szły rekinom na pożarcie, bo Ameryka - kraj kwitnącego ogórka - potrzebowała dębowych beczek. I się, Polaki, nic nie bójta - Minnesota z Oregonem nie śpi
avatar
Hallo? Bardzo dobra zamiana?
© 2010-2016 by Creative Media