Go to commentsKsięga Rodzaju 19,1-4
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2018-01-12
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1472

`Pod wieczór przyszli dwaj aniołowie do Sodomy, a Lot siedział w bramie Sodomy` Czyli przed zachodem słońca przybyli dwaj posłańcy Boga Wszechmogącego do miasta - państwa Sodomy, a Lot bratanek Abrahama siedział przed zachodem słońca w bramie miasta - państwa Sodomy `Gdy ich Lot ujrzał, powstał, by wyjść na ich spotkanie, i pokłonił się aż do ziemi,` Czyli gdy Lot spostrzegł posłańców Boga Wszechmogącego z wymiaru źródła informacji, powstał, by wyjść na ich spotkanie i pokłonił się z wymiaru ziemi aż do wymiaru źródła informacji `i rzekł: Proszę, panowie moi, wstąpcie do domu sługi waszego i przenocujcie` Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji, proszącej mowy słów Lota, by posłańcy Boga Wszechmogącego wstąpili do domu Lota, by Lot bratanek Abrahama wiedział, co uczynią posłańcy Boga Wszechmogącego i po zachodzie słońca zostali w domu Lota `Umyjcie nogi wasze, a wczesnym rankiem wstańcie i możecie pójść drogą swoją` Czyli usuńcie pył z formy ruchu waszej, a gdy będzie wschód słońca wtedy wstańcie i możecie wykonywać czynność swoją `I odpowiedzieli: Nie, będziemy nocowali na dworze` Czyli odpowiedź mowy słów posłańców Boga Wszechmogącego była przecząca, że po zachodzie słońca będą przebywać na otwartej przestrzeni `Lecz on bardzo nalegał na nich; wstąpili więc do niego i weszli do domu jego` Czyli lecz Lot znał zwyczaje, które były w Sodomie dlatego bardzo nalegał na posłańców Boga Wszechmogącego, wstąpili więc z otwartej przestrzeni i weszli do zamkniętej przestrzeni, domu lota `A on wyprawił im ucztę, upiekł przaśniki i jedli` Czyli a Lot bratanek Abrahama wyprawił posłańcom Boga Wszechmogącego ucztę przaśnikową, upiekł z doskonałej proporcji, bo z jednej części wody i trzech części mąki placki - przaśniki i spożywali doskonałe proporcje rodzajów informacji we wzajemnych oddziaływaniach informacyjnych ze wszechinformacją we wszechinformacji `Zanim się położyli, mieszkańcy miasta,` Czyli zanim się położyli do snu mieszkańcy Sodomy, bo nie było jeszcze zachodu słońca `mężowie Sodomy, od najmłodszego do najstarszego, otoczyli dom, cała ludzkość z najdalszych stron,` Czyli mężczyźni z miasta - państwa Sodomy, od najmłodszego mężczyzny do najstarszego mężczyzny otoczyli dom Lota, cała ludność z najdalszych stron miasta - państwa Sodomy. By uczestniczyć i obserwować wydarzenie (Rdz.19,1-4)

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media