Przejdź do komentarzyProfesor który nie lubi muzyki, ale często o niej wspomina
Tekst 255 z 255 ze zbioru: Arcydzieło
Autor
Gatunekobyczajowe
Formaproza
Data dodania2022-08-22
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń421

Profesor Roszkowski w swoim podręczniku zawarł różne ostrzeżenia, także odniósł się do twórczości takich wykonawców jak The Beatles, czy Rolling stones.

Zadałem sobie nieco trudu i przetłumaczyłem fragment piosenki The Beatles.


Jest noc po ciękim dniu

A ja pracowałem jak wół


Ale gdy wróce do domu do ciebie

Wiem, że to co zrobisz sprawi, że znowu poczuję się wspaniale


Gdy jestem w domu, wydaje się że wszystko jest w porządku

Czuję jak mocno mnie obejmujesz...


Moim zdaniem to jest tekst o miłości. O człowieku który ciężko pracuje, żeby utrzymać rodzinę.

Więc czego się czepia Roszkowski? Może po prostu nie wie o czym mówi.

Gdyby się trochę zastanowił, to może by się odwołał do innych przykładów. Np. AC / DC.

Podobno nawet Papierz się nimi interesował, czy nawet obłożył ekskomuniką.


Tak to jest jak ktoś dostaje zlecenie i musi szybko je zrealizować. A to że upchnął w podręcznik hałdę prywatnego szajsu, świadczy o tym że żaden z niego naukowiec. Tytuł Profesora do czegoś zobowiązuje. Ale jak się pisze dla Czarnka, to przejdzie każde bebło. Strasznie się podniecają tym swoim wydumanym patriotyzmem. A wystarczyło by po dniu pracy po prostu wrócić do żony i wziąć ją w ramiona. Nosz, z tego się chyba nie muszą spowiadać.

Chociaż ten Roszkowski to mi wygląda na typa co nie zasznuruje butów bez udziału księdza. A Czarnek na utajonego... nie, nie chcę powiedzieć agenta.


Nie wiem czy można kogoś pozwać do sądu kogoś, kto cię nazywa gejem. W końcu nie ma w tym nic obraźliwego. Chyba że ktoś ten fakt chce bardzo ukryć. Wtedy się ciska jak piskorz.



  Spis treści zbioru
Komentarze (2)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Powiada Pan, sam papież?
avatar
Że papież się pisze przez ż? Zaskoczyło mnie to trochę. W słowie papież można popełnić więcej błędów. Tak, że udało mi się tylko jeden zrobić.
Dziękuję za zwrócenie uwagi.
© 2010-2016 by Creative Media
×