Go to commentsA wszystko przez... zielony listek
Text 1 of 3 from volume: Recenzje
Author
Genremystery & crime
Formarticle / essay
Date added2015-05-22
Linguistic correctness
Text quality
Views1667

To co jest możliwe teraz, może być nieosiągalne za kilka minut. Najbliższa osoba może pozostawić po sobie jedynie puste kartki, na których będziesz spisywał niezrealizowane wspólne plany. Nie zmarnuj swojej ostatniej szansy.


Nazwijmy sprawy po imieniu. Skoro Piotr Piątak popełnił kolejną książkę, tym samym z autora staje się pisarzem. Jego wcześniejsza propozycja – `Rachunek sumienia` cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, co zapowiada i prognozuje wysoką poczytność obecnego tytułu – `Ostatnia szansa`. Jest to historia człowieka, który uświadamia sobie, że w życiu ominęło go mnóstwo doświadczeń i wydarzeń, w tym niektóre bardzo proste, dawniej na wyciągnięcie ręki, ale niestety brakowało czasu, chęci, był zagoniony, wszystko inne było ważniejsze. Nieoczekiwanie pojawiają się nowe możliwości, a jego lista niespełnionych marzeń i zamiarów na nowo staje się realna w wykonaniu – bohater, wysoki rangą oficer wojskowy, otrzymuje ostatnią szansę na naprawę swojego żywota. Czy tym razem wykorzysta ją czy ponownie utraci na zawsze?


Historia ta umiejscowiona została w przyszłości, w tle srogiej, mroźnej i nieustającej zimy, do której doprowadził błąd ludzki – manipulacja klimatem i pogodą, a w następstwie globalna katastrofa i zmiana uwarunkowań dla mieszkańców Ziemi. Ta fantastyczna opowieść niesie ze sobą także ważne przesłanie – każdy z nas może naprawiać swoje błędy, a nawet ratować świat. Bohater może uratować go dosłownie, lecz wpierw stoi przed dylematem do rozwikłania. Zobaczmy co rozegra się w jego sumieniu.

  Contents of volume
Comments (1)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Nie znam recenzowanej książki, tym chętniej po nią sięgnę.

Kolejna powieść rozrachunkowa o kolejnym nawróceniu Judasza wcale nie musi być sztampowo przewidywalna i cukierkowa
© 2010-2016 by Creative Media