Go to commentsO trybunałach
Text 245 of 255 from volume: Limeryki dolnośląskie - ciąg dalszy
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2015-11-20
Linguistic correctness
Text quality
Views3625

O trybunałach


Nowy polityk z wioski Kaczały

mówił, że zbędne są trybunały,

gdyż PiS ma w niebie układy

i najważniejsze posady,

a ponad nimi wódz ich wspaniały.

  Contents of volume
Comments (7)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Janku serdeczności :) :)
avatar
Trybunały nowo rządzącym są niezbędne... ale na białoruską nutę. Łukaszenka już to przećwiczył, teraz nadeszła kolej na ćwiczenia Prezesa.
avatar
Świetny limeryk, Janko!

Polska przeżyła i nie poddała się przez 123 lata niewoli, przeżyła i nie poddała się okupacji hitlerowskiej, przeżyliśmy i nie poddaliśmy się następnej i długiej okupacji - sowieckiej i komunistycznej. To taki pikuś jak cztery lata (nie)rządów pis-durnoty też przeżyjemy :)
avatar
treściwie :))))
avatar
Trybunały są zbędne, bo Polska to... on.
avatar
Za komentarze dziękuję. Obserwuję, analizuję, komentuję i publikuję. Mam też nadzieję, że się nie zapuszkuję.
A skoro wstaję bardzo rano, to mam nadzieję, że nie zaskoczy mnie wczesnoranne łomotanie do drzwi.
avatar
Wesoło jest, wesoło ;)
W skoku na trybunał - 1:1.
Czerwcowa ustawa POPSL zawierała bonusowo wytrych do usunięcia prezydenta.
Widzę jednak, że jak Kali ukraść krowę, to dobrze, a jak ktoś inny, to Kali krzyczy, że zbrodnia :)

PO-krętacze przez 4 lata beczeć będą, o ile wcześniej się nie rozlecą:) Janko, wątpię, żeby Cię odwiedzali, chyba że masz coś na sumieniu. Skupią się na gwiazdach, które występowały u Sowy i nie tylko;)
© 2010-2016 by Creative Media