Go to commentsO kochaniu
Text 109 of 254 from volume: Najnowsze limeryki dolnośląskie
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2017-04-08
Linguistic correctness
Text quality
Views3110

O kochaniu


Pewien mężczyzna na Żoliborzu

chiał tylko w swoim kochać się łożu,

lecz ona w łożu nie chciała

i zawsze mu umykała,

gdyż koty wolą w sianie lub w zbożu.

  Contents of volume
Comments (8)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Dobre i jakoś tak dziwnie na czasie.
A nie lepiej byłoby:
"gdyż kotki wolą w sianie lub w zbożu" ?
avatar
kociaki:)no cóz,natura ludzka nie jest zbadana do końca.
avatar
Dziękuję za komentarze. Rzeczywiści "kotki" byłoby lepiej.
avatar
Dopiero teraz zauważyłem, ze zjadłem literkę. Miało być "chciał", a wyszło "chiał".
avatar
Biedroń gadał, że to kocur. On jest po coming oucie, w dodatku udanym, więc nie musi ściemniać. Gadał, że on rozpoznaje tych o swojej orientacji seksualnej. Gadał, że najwięcej krypto homoseksualistów jest w PiS, a dopytywany o nazwiska, przyznał, że nie, nieelegancko byłoby wymieniać, więc zdradził tylko, że ten najważniejszy krypton pisowski ma kota. Ersatz taki prawdziwego fiuta. Ale też niedawno plotka chodziła, że Hofman też spindochtur - ten co szczał na placu w Madrycie, gadał że ten od kota mu składał propozycje. Pulpecik taki ten Fochman. Nic nadzwyczajnego. Ja bym się go brzydził, ale kociaż może takich lubi. W każdym razie ponad dziesięć lat temu byłem u ciotki mojej żony, dosyć wpływowa kobieta, której jeden z synów jest gejem, powiedziała oglądając kociaża w tv, że tyłkiem kręci jak chodzi i jak nic to ten no... Dziesięć lat ponad temu.
avatar
Kryptologia stosowana jest tak samo jak dyskurs stosowany niemający nic wsolnego z prawdziwym seksem legion.Ja mogę pisać głupoty,czy czytać,chociaż z dystansem do pewnych spraw,na tyle istostnym,jak te sprawy są niewykonalne.
To,co nazywa się prostytucją,to np.-seks każdy za pieniądze,a mylona jest prostytucja z czymś innym.Więc każdy musiałby z prostytutką tylko uprawiać pewien rodzaj seksu i to bez pieniędzy.Ukryte kryptonimy istnieje,jak Biedroń,ktory jest czerwony i ma czarne kropki na berecie albo innej czapie.
avatar
Prawda jest taka,że to gej,jak muchomor pospolity,a zapytaj jak to wygląda w realnym świecie kobiet.Nie ma kryptogeja czy kryptoprostytutki,ŻYCIE PRAWDZIWE na ZIEMI to wykonalna praca,I NIECH CI TEN bIEDROŃ nie pierze mózgu.Życie to nie SF.nie matrix.
avatar
A ciocia żony?
© 2010-2016 by Creative Media