Go to commentsKsięga Rodzaju 2,18-20
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2017-11-27
Linguistic correctness
Text quality
Views1555

Potem rzekł Pan Bóg: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji. Nie dobrze jest człowiekowi - rodzaj informacji gdy jest sam. Uczynię mu pomoc odpowiednią dla niego, czyli dla jego rodzaju informacji odpowiednią. W trosce o człowieka żeby nie był sam, czyli dla dobra człowieka i pomoc odpowiednia dla człowieka - rodzaju informacji. Utworzył więc Pan Bóg z ziemi, czyli utworzył więc Wszechmogący Bóg z wirowej formy energii, z której stworzył ziemię wszelkie dzikie zwierzęta - rodzaje informacji i wszelkie ptactwo niebios - rodzaje informacji z czasoprzestrzeni i przyprowadził do człowieka-rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji, aby zobaczyć jak jej nazwie, a każda istota żywa - rodzaj informacji w formie energetycznej z formą ruchu miała mieć taką nazwę i ma taką nazwę jaką nadał jej człowiek - rodzaj informacji w formie energetycznej. Nadał tedy człowiek - rodzaj informacji nazwy wszelkiemu bydłu i ptactwu niebios, i wszelkim dzikim zwierzętom - wszelkim rodzajom informacji w formie energetycznej z formą ruchu.Wszechmogący Bóg utworzył rodzaje informacji tedy człowiek - rodzaj informacji nadał swoje nazwy, które będzie pamiętał. Lecz dla człowieka - rodzaju informacji w formie energetycznej we wszechinformacji nie znalazła się pomoc dla niego odpowiednia, czyli pomoc dla jego rodzaju informacji odpowiednia (Rdz.2, 18- 20)

  Contents of volume
Comments (3)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Interesująca próba interpretacji Pisma, jako zbioru najistotniejszych informacji dla Homo sapiens.
avatar
Oceny dno/dno nie są w moim narzędniku/przyborniku w ogóle używane, są wszak żałosne wyjątki: ten popularnonaukowy artykuł/esej - to jawnie tryumfująca kpina w żywe nasze martwe oczy, boć w ciągu kilku miesięcy zebrało się tego ponad 200 odczytań!! i bynajmniej nie na portalu dla niecytatych & niepisatych szan. Fryzjerów czy Kucharek (z całą szarmancją dla świetnych tych lukratywnych i medialnych profesji!)

Naprawdę nikomu nie przeszkadza choćby sam ten po wielekroć w każdym zdaniu powtórzony wtręt "rodzaj informacji"?? - z nośnikami czy bez - ta wyraźnie ordynarnie grubymi nićmi celowa dez-in-for-ma-cja??


Wszyscy z otwartymi oczyma śpimy równo, i w tym stanie hipnotycznej naszej katatonii nawet brama Ucha Igielnego dla każdego jak leci na oścież otworem??


Ps. Ilu jest kretynów w internecie?? Czyżby policzył to i poimiennie nazwał tylko St. Lem?
avatar
"Biblia" jest Świętą Księgą, a z tego NIE WOLNO ROBIĆ SZOPEK NIKOMU!
© 2010-2016 by Creative Media