Go to commentsKlesza miłość bliźniego
Text 115 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2018-01-31
Linguistic correctness
Text quality
Views1826




Nazywam się Legion, bo jest nas wielu. Objawię się z hukiem jakiego ciemnota jeszcze nie słyszała i rzucę ich na kolana słowami, które od nich pochodzą. Wyć będą i rwać kudły z łbów własnych i cudzych. Potop lodowatej wody na ich zaćmione czerepy spuszczę, jaki przerasta ich koszmary. A wówczas się opamiętają albo ich obłęd pochłonie.



Ksiądz Rafał Trytek


`Policja powinna chronić Rynek przed marszem pedałów i innych zboczeńców`


`Jeszcze w średniowieczu ludzi o takich skłonościach palono na stosach (...) może jeszcze powrócimy do tych wspaniałych czasów i jeszcze tych ludzi będzie się palić na stosach, miejmy nadzieję.`


Proszę zwrócić uwagę: klecha w XXI mówi o powrocie do palenia na stosach! A mnie tu pierdzą, że chlubna średniowieczna historia Kościoła to przeszłość!


Czytajcie mnie wszyscy i pamiętajcie:


Dasz nawiedzonym duchem świętym palec, to wezmą rękę. Na wszelki wypadek katolików trzeba za łeb i do gruntu przyginać. Nieustannie. Każdego dnia, bo jeśli o tym zapomnisz, to Trytek będzie się przyglądał jak skwierczysz.


Parafrazujac Piłsudskiego:

`Religia jest piękna, tylko wierni to kurwy`.


  Contents of volume
Comments (9)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
"Dla ludu religia jest prawdą, dla mędrców fałszem, a dla władców jest po prostu użyteczna"
avatar
No dobrze, ale to znaczy, że ci, którzy nie mieszczą się w żadnej z w/w kategorii mają być paleni?
O, dla władców niezwykle użyteczna. Najbardziej dla karłowatych władców, którzy biorą naród na współczucie i szczują urojoną prawdą.
avatar
Legionie. Co jest ważne dla mnie w tym tekście? Prawda, wynikająca z przytoczonych przez Ciebie słów niejakiego R. Trytka (księdza). Wiesz, ja mam wrażenie, że wielu ludziom pomieszało się w głowach lub takich grają.
Ten cytat jest b. charakterystyczny dla kochających prosty lud
"`Policja powinna chronić Rynek przed marszem pedałów i innych zboczeńców`.
Jakich innych? Np. takich, którzy nie jedzą mięsa?
Jak to mówiono, Beria zdaje się, "Dajcie mi człowieka, a znajdę na niego paragraf".

Początek Twojego tekstu, jak zwykle, niezwykle poprawny. Bajka.
avatar
Legionie, czynisz wiele dobrego dla religii, krytykując karłowatych klechów. Oczyszczasz przedpole, na którym może kwitnąć piękne kwiecie najprawdziwszej, głębokiej wiary,według indywidualnej potrzeby każdego, takiej, której nie trzeba się obawiać, ani wstydzić.
avatar
Skrajna wypowiedź, choć jest takich więcej. Natomiast Kościół podobno jest taki, jacy są wierni, bowiem ojcowie Kościoła są synami wiernych. Zatem jeśli w jakiś sposób społeczeństwo się uwsteczni, to i Kościół się uwsteczni. Jeśli będzie społeczna potrzeba palenia na stosach, to Kościół ogarnie ten temat i ustanowi co palić, a czego nie. To nie abstrakcja, takie rzeczy już były. Historia Kościoła to historia wzlotów i upadków. Przykładowo, jeśli chodzi o nasz grajdół, to Kościół za komuny potrafił zachować się heroicznie, no i wydał Wojtyłę. I Tischnera, Malinowskiego, Twardowskiego, itd... Tak było.
avatar
" Kościół ogarnie ten temat". O!
avatar
Tak, bajka37, policja powinna chronić normalnych ludzi, przed ludźmi, którzy mają problemy z własną tożsamością. Pytasz jakich zboczeńców?
Pedałów, transwestytów, pedofili, w tym księża bez wyjątku, maniaków seksualnychm genderów, sado-maso, fetyszystów, brandzlowników bramowych... mało jeszcze?
Nicki Lauda, oglądał kiedyś z synem, dziesięcioletnim, program typu: taniec z gwiazdami i kiedy syn Laudy zobaczył nagle dwóch tańczących facetów, gejów, to zaczął Laudzie zadawać takie pytania, że Lauda nie był w stanie mu tego wyjaśnić i na drugi dzień, przez swojego adwokata złożył pozew cywilny przeciwko stacji telewizyjnej i wygrał w cuglach. A w takiej Ameryce, gdzie Murzynów już dawni nie biją, gazeta kolorowa z Eltonem Johnem i jego partnerem, miała od połowy gazety w dół ciemną folię, która zasłaniała dzidziusia "dwóch szczęśliwych tatusiów", bo tak sobie zażyczyli obywatele... normalni obywatele.
Podczas parady w Warszawie, love paradziści chodzili z plastikowymi fujarami, metrowej długości, w tym miejscu, gdzie zazwyczaj jest prawdziwa fujara. Czy ja mam się chować z ośmioletnią dziewczynką po bramach, żeby nie widziała takiego obciachu? Czy może sobie też założyć metrową fujarę i posadzić na niej, jak na ramie... ośmioletnią dziewczynkę? NIE! NEVER!
Tak, policja powinna chronić miejsca publiczne przed takim obskurantyzmem i obsceną. Niech sobie w domu paradują z plastikowymi fujarami.
avatar
Sprawa jest bardzo prosta, większość ludzi świadomie lub nieświadomie po prostu nie chce stosować się do wysokich norm moralnych zamieszczonych w Biblii. Szuka wszelkich wykrętów na usprawiedliwienie swoich postępków. To dotyczy ludzi wszystkich warstw społecznych. Do znudzenia jeden na drugiego najeżdża, a sam nie jest lepszy.
avatar
Ludźmi chce palić w piecach
Kościelna klecha-niebożę?!
Znowu powraca ta sama heca?!
To gdzie Ty jesteś, dobry Boże!
© 2010-2016 by Creative Media