Go to commentsKsięga Rodzaju 35,1-4
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2018-03-20
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1335

`Potem rzekł Bóg do Jakuba: Wstań idź do Betelu i osiądź tam. Zbuduj tam ołtarz Bogu, który ci się ukazał, gdy uciekałeś przed Ezawem, bratem swoim` Czyli potem rzekł: słowo, dźwięk, wibracje - nośnik mowy słów Boga do Jakuba, który ma wstać z miejsca, na którym był i ma iść do Betelu - Domu pośród przedmiotów kultu religijnego zachodu i wschodu i przebywać tam (Rdz 12,8) Założyć ma Jakub pośród przedmiotów kultu religijnego zachodu i wschodu, system ofiarniczy Bogu, który się ukazał Jakubowi, gdy uciekał przed Ezawem, bratem bliźniakiem swoim, który powziął zamiar, że zabije Jakuba, brata bliźniaka swego (Rdz 27, 41) `Wtedy rzekł Jakub do swej rodziny i do wszystkich, którzy z nim byli: Usuńcie obcych bogów spośród siebie, oczyśćcie się i zmieńcie szaty wasze !` Czyli wtedy rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Jakuba do swej rodziny i do wszystkich, którzy z nim byli, że mają usunąć przedmioty kultu religijnego spośród siebie, religii zachodu i religii wschodu, uwolnijcie się od przedmiotów kultu religijnego spośród siebie religii zachodu i wschodu i zmieńcie świadomość waszą !, że przedmioty kultu religijnego zachodu i wschodu, nie wysłuchują w dniu niedoli naszej i nie są z nami w drodze którą odbywamy `Wstawszy bowiem, pójdźmy do Betelu. Tam zbuduję ołtarz Bogu, który mię wysłuchał w dniu niedoli mojej i był ze mną w drodze, którą odbyłem` Czyli wstańmy z tego miejsca, na którym przebywamy i pójdźmy do Betelu - Domu pośród przedmiotów kultu religijnego zachodu i wschodu. Tam założę system ofiarniczy Bogu, który mię wysłuchał w dniu niedoli mojej i był ze mną w drodze, którą odbyłem (Rdz 28,15)`I oddali Jakubowi wszystkich obcych bogów (wszystkie przedmioty kultu religijnego zachodu i wschodu), których mieli, i kolczyki (ozdoby swoje), które mieli w uszach. Jakub zaś zakopał je pod dębem (według zwyczaju wierzeń przodków Rdz 12, 6; 14,13; 35,8; Sdz. 6,19; 9,6; 2Sam. 18,9) koło Sychemu` (Rdz 35,1-4)

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media