Go to commentsUltimate pigs
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formprose
Date added2019-05-16
Linguistic correctness
Text quality
Views1278

Ultimate to maksymalny, totalny. Pigs to świnie. Dlatego, że brak mi słów, a te których jeszcze mógłbym użyć, na Publixo po prostu nie przejdą. Do rzeczy...


Przeprasza prymas Polak, przeprasza kardynał Nycz. Nawet Głódź przeprosił i ten ksiądz, który zwracał się do kobiety `jest pani potencjalną prostytutką` - też przeprosił. Aktualnie 17 mln wyświetleń notuje produkcja Sekielskich na YouTube. Tymczasem kurwizja ani myśli wyświetlić dokumentu.


Dzień po katastrofie smoleńskiej prezydent Putin nakazał wyświetlenie w rosyjskiej telewizji publicznej filmu Andrzeja Wajdy `Katyń`. Pragnę przypomnieć polskiemu plemieniu patriotów. Ja się za nich nawet nie wstydzę, ja, ich mam w najgłębszej pogardzie. Ich nie stać nawet na symboliczny gest. Nie ma już mostów i nie ma słów, których możnaby użyć. Doszliśmy do ściany.To koniec.


Dno dołu kloacznego osiągają aktywiści narodowej wszawicy, którzy wrzeszczą, że przyczyną pedofilii w Kościele jest homoseksualizm i przyznają odznaczenia za walkę z `ideologią LGBT`. A przecież wśród ofiar pedofilów w sutannach są zarówno chłopcy jak i dziewczynki. Tych `ludzi` dosięgnął już obłęd. Policjanci w całej Polsce dostali rozkaz inwigilowania projekcji filmu Sekielskich w miejscach publicznych, np. w restauracjach, pubach.


Jestem pewny, że lada moment wszystko pierdolnie, ale Polacy jeszcze długo nie będą narodem. Tak długo, aż wyzdycha parszywa bolszewia.


  Contents of volume
Comments (1)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Ludzie SĄ różni. Nawet jednojajowe sześcioraczki mają RÓŻNE linie papilarne.

Dzielenie ludzi na takich, siakich, hetero-, homo-, trans-, bi-, nie-wiadomo etc., etc., etc. to prosta jak strzelił droga do eksterminacji, krematoryjnych pieców i komór gazowych.

Kto tego nie rozumie, powinien wrócić do zerówki
© 2010-2016 by Creative Media