Go to commentsO byłym agencie Tomku
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2020-01-26
Linguistic correctness
Text quality
Views1666

O byłym agencie Tomku


Dziś były agent mieszka w Olsztynie,

myśląć, że ze swych win się wywinie,

gdy na kompanów doniesie,

ale Ziobrowa wieść niesie,

że już pensjonat ma w Gostyninie*.


* W Gostyninie funkcjonuje zakład karny dla szczególnie groźnych przestępców o szumnej nazwie: Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym.

  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Wątpię, żeby trafił do Gostynina. Wszak Ziobrze tak drań też może być przydatny.
avatar
"Wolno-ć, Tomku, w twoim domku!"

/hr. Aleksander Fredro/
avatar
Bardzo dziękuję za komentarze.
Inspiracją był dla mnie wczorajszy program w TVN24 chyba o tytule "Spowiedź agenta Tomka". Tak się złożyło, że Tomka poznałem, gdy miał 7 lat, a przez 13 lat mieszkał z rodzicami piętro niżej ode mnie. Był to sympatyczny i bardzo ładny urwisek, wówczas blondynek z odstającymi uszami. Uprawiał pływanie i czterokrotnie był wicemistrzem Polski juniorów. Kwalifikacje olimpijskie przegrał z Pawłem Szukałą. Gdy w 1995 roku nie zdał matury w VII LO (100 metrów od naszego bloku), gdyż prawdopodobnie więcej czasu poświęcał na sport niż na naukę, w ramach tzw. zastępczej służby wojskowej trafił do policji. Od tego czasu praktycznie na żywo już go nie widziałem.
avatar
Co z tego że Tomek był ładny,
jak szuja pierwszej klasy.
Duże uszy też coś znaczą,
by Kamińskiego być kablem.

Pozdrawiam.
avatar
Pani Jadwigo, ja jedynie opisałem Tomka z czasów, kiedy był małolatem i jeszcze PiS nie wziął go w swoje knajackie objęcia. Wyraźnie wskazałem, że od 1995 roku nigdy go już na żywo nie widziałem. O jego dalszym pisowskim, podłym rozwoju wiem tylko z mediów. Nie widziałem też nigdy jego rodziców.
avatar
Przepraszam jeśli uraziłam Pana. Nie było, to moją intencją.Nawet jeśli pan spotkałby Jego, to na pewno
odpowiedział na dzień dobry, jako byłemu sąsiadowi.
© 2010-2016 by Creative Media