Go to commentsChuj z tego?
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2020-02-13
Linguistic correctness
Text quality
Views1082


Chuj z tego?


Dwie duże bańki zablokowane. Zawiódł Marek Suski spóźniając się na głosowanie w komisji. Czy Publiczna da radę? Może zbiórka narodowa? Skoro ludzie nie chcą płacić abonamentu, to może czas wypuścić Rachoniów z puszkami? Znaczki rozdawać z buziulką Jacka?


Przymierzają się do drukowania. Minister finansów proponuje obligacje stuletnie. Bo takie są w UK. A nuż, ludzie zapomnieli, że tutaj co kilkadziesiąt lat zmienia się ustrój, jest wymiana pieniądza, grunty i majątki zmieniają właścicieli mocą dekretów, a skarbiec okazuje się pusty. Może się uda?


GetBack buduje piramidę z wierzytelności, trzy razy potężniejszą od Amber Gold . Jak w czasach świetności Egiptu. Nikt niczego nie zauważył. Komisja sejmowa niepotrzebna. Się wyjaśni. W stosownym czasie.


CBA ujawnia materiały na Kwaśniewskich. Na razie wiemy, że prezydent nie mógł odebrać telefonu, bo był w kiblu. Może dowiemy się jaki stolec? Może inne dolegliwości z ubikacji?

Jakaś kobieta wynosi z siedziby CBA pieniądze w reklamówkach. Podobno pięć milionów. Skąd teraz chłopaki wezmą na złote łobzy, alkohol i panienki? Może sami zaczną przyjmować korzyści?


Wreszcie Kaczyński zadobył się kreta z prawdziwego zdarzenia. Niezmordowany Marian Banaś, do niedawna pupil ekipy rządzącej ryje w kluczowych resortach. Fundamenty pod Trybunał Stanu dla najważniejszych osób w państwie powstają w tempie niemieckiej kampanii wrześniowej w 1939roku.


Roman Giertych olewa sądy. Nie będzie płacił grzywny, bo wyrok wydali panowie przebrani za sędziów. Na listach poparcia do KRS figurują poprzekręcane nazwiska, błędy co do umocowania sędziów i inne smaczki. Listami rządzi jedna podstawowa reguła: awans za podpis lub podpis za awans.


UE przygotowuje się do naliczenia opłaty za ustawę kagańcową odrzuconą przez senat, a podpisaną przez prezydenta Dudę. Podobno dwa i pół miliona euro za każdy dzień funkcjonowania ustawy. Prawdopodobnie ustawa Ziobry będzie najbardziej kosztownym zapisem prawnym w historii członkostwa Polski w UE.


Według prokuratury, polscy patrioci wieszający na szubienicach portrety piątki polskich europosłanek w towarzystwie Michała Boniego na placu w Katowicach wzorowali się na obrazie malarza przedstawiającym wydarzenia z XVIII wieku, kiedy to wieszał Kościuszko. Dotychczas nie stwierdzono czy doszło do przestępstwa, ale sprawa nie jest przesądzona. Trzeba oddać patriotom sprawiedliwość, że dawniej kobiety palono, a to była boleśniejsza metoda.


Wielkie oburzenie wzbudza zakłócanie wystąpień prezydenta Duda na Pomorzu. Cóż… Kaszuby to nie Podkarpacie, ani nie Podlasie. Poza tym, przecież Andrzej Duda przyznał niedawno, że on nie jest prezydentem wszystkich Polaków, raczej/albo tylko tych z prawa, więc o co kaman? O patriotycznym wyciu na cmentarzach przy okazji pojawiania się Bartoszewskiego, czy gnaniu Komoruskiego do budy nie warto wspominać, bo przecież Kali móc, ale ty nie móc!


Koronnym argumentem utwierdzonych do szpiku kości jest uczciwość i nieskazitelność idoli. Oni nigdy nie brali. Niepokalani są. Kryształowi (jak noc, którą niosą{Legion}). Kamiński, Ziobro, Szydło, Przyłębska, która nawet umie dobrze gotować, Kaczyński, który nawet nie ma konta. Oni nawet by nie umieli zwałować!

No i chuj z tego? Nawet jeśli są czyści jak łza, chuj z tego, kiedy państwo jest tylko teoretycznie? Kiedy chuj, dupa i kamieni kupa na jego czele?

  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Prawdziwy i niezwykle ciekawy opis naszej rzeczywistości. Barwny i bogaty język oraz kilka drobnych potknięć interpunkcyjnych i technicznych.
avatar
Oceny - za rynsztok. Także w tytule.

A ponadto: przypominam Administracji, która popadła chyba w jakąś farmakologiczną śpiączkę o jej niekonsekwencji:

https://www.publixo.com/forum/0/tid/804
avatar
Dziękuję.

Nie było o jabłkach z PCK na wiecach partyjnych, ani o darciu dokumentu sporządzonego przez kolektyw w sądzie rejonowym w Olsztynie, ani o notowaniach spółek skarbu państwa na giełdzie, ani o milionie samochodów elektrycznych, ani o wielu innych drobiazgach. Dopiero byłby rynsztok.
avatar
To nie Kościuszko wieszał - on czekał na wyrok sądu - ale zniecierpliwiona opieszałością wymiaru sprawiedliwości ulica.
Te wszystkie historie brzydkie, bulwersujące.
A ja czekam kiedy w polskim parlamencie zamontują klatkę, w której skonfliktowani posłowie wszystkich płci będą mogli rozwiązywać spory przy użyciu pięści. I chciałbym by transmitowała to telewizja publiczna.
A za tym wszystkim kryje się głęboka perwersja, Legionie - wyszukujesz te historie, smakujesz się nimi... No chyba, że w ten sposób oszczędzasz - zamiast kawy serwis informacyjny ( tak samo, a nawet bardziej, podnosi ciśnienie).
avatar
https://niezalezna.pl/311779-co-krzyczala-opozycja-do-lichockiej-publikujemy-stenogramy-z-sejmu-a-tam-popis-chamstwa
avatar
I tak ta nieśmiszna karuzela "się" nam wszystkim kręci od tysiącleci,

i ratunku jakiegoś na to nie ma żadnego :(
© 2010-2016 by Creative Media