Go to commentsWspólnota nienawiści III
Text 243 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2020-07-09
Linguistic correctness
Text quality
Views890

Wspólnota nienawiści  


Taką scenkę dziś pokazywali z wiecu prezydenta Dudy:

pod estradą na której Duda przemawiał, stała jakaś kobieta z niewłaściwym transparentem, a za nią jakiś konusowaty mężczyzna w średnim wieku próbował się dobrać do jej włosów. Coś podobnego, jakby demon z opowieści egzorcystów usiłował przedostać się do rzeczywistego świata, ale nie wiem, czy tylko po to, żeby wytarmosić tę kobietę za kudły, czy w nią od tylca wstąpić. Ręce jemu się bardzo trzęsły, kiedy tak dotykał jej włosów, aż ona się zaczęła z obrzydzeniem otrząsać. Prawdziwa pasja jak u prawdziwego demona. Proponuję wszystkim się dobrze przyjrzeć tej scence, bo to jest esencja najprawdziwsza i wystarczy za całe moje pisanie na Publixo. Ale demony z pasją napawają mnie takim obrzydzeniem, że nie odmówię sobie publicznego pawia!


Alergii się ludziki nabawiły w czasie dobrej zmiany. Na wiele rzeczy. Weźmy kolory… Prócz czarnego i białego, to chyba wszystkie się kojarzą z tęczą. A tęcza to silny alergen. Może czas na odczulanie? Różowe koszule z wieszaka, tęczowe apaszki i na spacerek. Rzecz jasna z tępokrawędzistym za paskiem. Tam, gdzie nie ma monitoringu. Grzecznie na samotny spacerek. Jak się trafi alergik, to zaszczepić skurwysyna. I dalej spacerkiem, nikogo nie zaczepiając, a nawet schodząc z drogi przechodniom. Ale jeśli ktoś, na ciebie skacze z pazurami… Nie ma miętkiej gry z alergikami.


Każdy parch w tym kraju powinien rozumieć, co to jest przestrzeń osobista i że jej przekraczanie jest niebezpieczne dla zdrowia i życia. Zdaje się, że tego w szkołach nie uczą, to może znajdą się uliczni nauczyciele?


Ja myślę, że wszyscy Polacy, prócz króla wszechświata ze Świebodzina się tutaj ze mną zgodzą, bo co by było, gdyby nagle sataniści zaczęli zrywać katolikom medaliki i różańce z gardzieli oraz walić ich za  noszenie tych ozdób po mordzie? Tylko odczulanie ma sens, prowadzi do harmonii. Oczyszcza. Przywraca rozum i pokorę wobec zjawisk nadprzyrodzonych jak każda cudza odmienność.


Rozar, a Ty się zgodzisz ze mną, czy poczekasz, aż zarobisz przez pomyłkę w pędzel od Czesława z Pizdzichowa?


Oświadczam, że do niczego nie podżegam, a jedynie sparafrazowałem tekstem, film z Bronsonem „Życzenie śmierci”.


  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Niezwykle fachowa i bardzo trafna parafraza.
avatar
szczepmy siebie
szczepmy dzieci
a pandemia
szybciej zleci
avatar
Szermowanie polskością (czyt. zaściankiem) w pokojowej zjednoczonej Europie?? w świecie, który od dziesięcioleci wdraża globalizację?! - to anachronizm.

Polak niczym nie różni się od nowojorczyka
avatar
Polacy powinni w swoich oknach porozwieszać sztandary Unii, której beneficjentami od 15 lat są
avatar
Kołtuneria, walka z wiatrakami /z LGBT, z angielszczyzną na wszystkich smartfonach i ulicach polskich miast, z ateizacją społeczeństwa, z masowym napływem chińszczyzny, z obcymi firmami w Polsce etc., etc./ i "naszość" - to desperackie próby zawracania Wisły, która coraz bardziej na Zachód CHCIAŁ-NIE CHCIAŁ WCIĄŻ NA ZACHÓD płynie w tej pradolinie sierocego polskiego płaczu.

Przekraczanie Rubikonu - to RÓWNIEŻ niepowetowane straty
avatar
"Alergii się ludziki nabawiły w czasie dobrej zmiany."
Na tym właśnie polega polityka tejże zmiany: skłocić i spowodować alergię.
Smutne tylko, że tak łatwo się na to nabraliśmy.
© 2010-2016 by Creative Media